Hello Kitty, lik, ki krasi vse od torbic do kuhalnikov riža, danes praznuje 50 let. Enostaven dizajn – po pojasnilih družbe Sanrio, ki stoji za znamko, gre za majhno punčko iz Londona, in ne mačko – japonskim ustvarjalcem še vedno prinaša milijone.
Hello Kitty je zaživela kot ilustracija na denarnici za kovance, od tedaj pa krasi več deset tisoč izdelkov, tako uradnih kot neuradnih. Med drugim so jo v svoje kreacije vključili nemški izdelovalec športne opreme Adidas, modna hiša Balenciaga in druga podjetja.
Zanimanje zanjo je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP še vedno veliko. Pri studiu Warner Bros je v pripravi film, prihodnje leto pa naj bi na kitajskem otoku Hainan vrata odprl tematski park Hello Kitty.
Za razliko od drugih japonskih likov, kot so Pokemoni ali Dragon Ball, dekle s polnim imenom Kitty White spremlja minimalna pripoved. Ima sestro dvojčico Mimmy, fanta z imenom Dear Daniel, in mačko, so pojasnili v Sanriu. Kitty obožuje mamino jabolčno pito in sanja, da bi postala pianistka ali pesnica, ostalo pa je prepuščeno domišljiji oboževalcev, so dodali.
Med slavnimi privrženci Hello Kitty so pevke Lady Gaga, Nicki Minaj in Katy Perry, njena privlačnost pa sega tudi v kraljeve družine, britanski kralj Karl III. ji je letos voščil rojstni dan, navaja francoska tiskovna agencija AFP.
Odkar je vodenje podjetja Sanrio s sedežem v Tokiu leta 2020 od dedka prevzel izvršni direktor Tomokuni Tsuji se je vrednost delnice podjetja povečala za več kot sedemkrat, s čimer je tržna kapitalizacija podjetja presegla 1000 milijard jenov (6,8 milijarde dolarjev).
Sanrio ima sicer avtorske pravice za stotine drugih priljubljenih likov, Hello Kitty pa danes predstavlja 30 odstotkov dobička družbe, kar je precej manj od 75 odstotkov pred desetletjem.