
Ponudnik spletnih komunikacijskih storitev Zoom je prvič dosegel četrtletne prihodke v višini več kot ene milijarde dolarjev, vendar v prihodnje pričakuje manjšo rast. Potem ko je pandemija covida-19 pospešila spremembe v delovnem okolju in sprožila močan trend dela od doma, se zdaj vedno več zaposlenih spet vrača v pisarne.
Dejstvo, da spet manj zaposlenih dela od doma, je močno poslabšalo poslovne napovedi Zooma, kar je družba priznala tudi v četrtletnem poročilu, objavljenem v ponedeljek po zaprtju ameriških borz.
“V prvem četrtletju smo ustvarili več kot milijardo dolarjev prihodkov in dosegli močno dobičkonosnost,” je sporočil izvršni direktor Zooma Eric Yuan. Toda delničarje bolj kot te številke, ki so precej boljše od pričakovanj analitikov, zanimajo napovedi za tekoče četrtletje. Tu pa je Zoom previden in je vlagatelje pripravil na občutno šibkejšo rast prihodkov kot v času razcveta poslovanja na začetku pandemije covida-19.
To pa na trgu ni bilo dobro sprejeto, je poročala nemška tiskovna agencija dpa. Zoomove delnice so se v trgovanju po zaprtju borz pocenile za okoli dvanajst odstotkov.
Rezultati poslovanja v preteklem četrtletju so sicer dobri. Med majem in julijem je Zoom ustvaril 316,9 milijona dolarjev (268,6 milijona evrov) dobička, kar je več kot 70 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, so sporočili iz družbe.
Prihodki so se ob tem povečali za 54 odstotkov na 1,02 milijarde dolarjev (864,3 milijona evrov). Medtem ko večina drugih podjetij o tako močnih stopnjah rasti lahko le sanja, pa je Zoom v prejšnjih četrtletjih beležil še precej višje stopnje rasti od teh.
Poleg tega družba predvideva, da se bo število uporabnikov njenih storitev še naprej zmanjševalo. Za tekoče četrtletje pri Zoomu napovedujejo “le” še 30-odstotno povečanje dobička. Prav tako se Zoom sooča z vedno močnejšo konkurenco. Tekmeci, kot je Slack, pa tudi velike korporacije, kot sta Microsoft ali Cisco, se močno borijo tudi za uporabnike, ki sedijo v domačih pisarnah.