
Družbeno omrežje Twitter je v drugem letošnjem četrtletju zabeležil 65,6 milijona dolarjev čistega dobička, potem ko je v enakem lanskem obdobju beležil 1,38 milijarde dolarjev globoko izgubo. Prihodki so medtem zrasli za 74 odstotkov, število uporabnikov pa se je povečalo za sedem milijonov.
Prihodki so narasli s 683,4 milijona dolarjev na 1,19 milijarde, od tega prihodki iz oglaševanja za 87 odstotkov na 1,05 milijarde dolarjev. Analitiki Wall Streeta so pričakovali, da se bodo prihodki ustavili pri približno 909 milijonov dolarjev.
Prilagojeni dobiček brez enkratnih stroškov in prihodkov je znašal 20 centov na delnico, s čimer je za 13 centov presegel pričakovanja analitikov. Twitterjeva delnica se je letos podražila že za skoraj 29 odstotkov, v letu dni pa za 81 odstotkov.
Twitter je izboljšal učinkovitost svojih oglasov in dodal 2500 novih tematskih kategorij. K rasti prihodkov je pomagalo tudi odpiranje gospodarstva po pandemiji covida-19. Twitter napoveduje, da bo imel v tretjem četrtletju do 1,3 milijarde dolarjev prihodkov.
Število uporabnikov je v drugem četrtletju zraslo za sedem milijonov, je pa v ZDA število dnevnih uporabnikov Twitterja v drugem četrtletju v primerjavi s prvim padlo z 38 na 37 milijonov.