
Južnokorejski proizvajalec avtomobilov Kia je danes predstavil novo strategijo, s katero bo strankam po novem ponujal trajnostne rešitve mobilnosti, ne le vozila. Do leta 2027 bo Kia med drugim izdelala sedem novih modelov izključno električnih vozil.
Kot so sporočili iz družbe, so se ob spremembi tradicionalnega poslovnega modela, ki temelji na proizvodnji, odločili tudi za spremembo korporativnega imena. Z umikom besede Motors iz imena – doslej se je korporacija imenovala Kia Motors Corporation – se bo Kia razširila na nova in rastoča poslovna področja, saj bo po novem ustvarjala inovativne mobilnostne izdelke in storitve.
“Pri Kii verjamemo, da prevoz, mobilnost in gibanje predstavljajo človekove pravice. Naša vizija je, da globalno ustvarjamo trajnostne mobilnostne rešitve za stranke, skupnosti in družbe,” je dejal generalni direktor in predsednik uprave tega najstarejšega korejskega avtomobilskega proizvajalca Ho Sung Song.
Krepitev trajnostnega vidika poslovanja družbe predstavlja tudi prihajajočih sedem novih modelov povsem električnih vozil. Šlo bo za osebna vozila, športne terence in enoprostorce v različnih razredih, so pojasnili.
Že prejšnji teden pa je Kia predstavila nov logotip in globalni slogan. Novi logotip je po njihovih besedah videti kot lastnoročni podpis. Izpostavljajo njegovo ritmično, neprekinjeno črto, pa tudi simetrijo in naraščajoče linije. Nov slogan pa je “gibanje, ki navdihuje” (Movement that inspires).