Južnokorejski avtomobilski proizvajalec Hyundai je v lanskem zadnjem četrtletju presenetil z 78-odstotno rastjo dobička. Čisti dobiček je tako narasel na 1377 milijard vonov (1,03 milijarde evrov).
Celoletni dobiček je znašal 2118 milijarde vonov, kar je za 33,5 odstotka manj kot leta 2019. Za to je kriva koronavirusna kriza, zaradi katere je močno upadlo povpraševanje, je poročala francoska tiskovna agencija AFP. V tretjem lanskem četrtletju je družba zašla v izgubo, prvič v zadnjem desetletju.
Prodaja Hyundai Motor je v zadnjem lanskem četrtletju po svetu upadla za odstotek, v vsem lanskem letu pa za 16 odstotkov. Prihodki so zrasli za 5,1 odstotka na 29.243 milijard vonov, v celem letu pa upadli za 1,7 odstotka na 103.998 milijard vonov.
K rezultatom v zadnjem četrtletju je pripomogla močna domača prodaja, ki je nadomestil šibko čezmorsko povpraševanje. Domača prodaja se je namreč v zadnjih treh mesecih povečala za pet odstotkov, največ na račun športnih terencev Genesis, medtem ko se je prodaja v tujini zmanjšala za 6,6 odstotka.