
Ameriška hotelska veriga Marriott International je v drugem letošnjem četrtletju čisti dobiček v medletni primerjavi povečala s 422 na 678 milijonov dolarjev, prihodki pa so ob okrevanju turistične panoge po koronskem šoku narasli za 70 odstotkov na 5,34 milijarde dolarjev. S tem je podjetje preseglo pričakovanja trga.
Prilagojeni dobiček brez enkratnih stroškov je v drugem četrtletju dosegel 1,80 dolarja na delnico, analitiki pa so pričakovali 1,56 dolarja.
Poslovanje Marriotta kaže, da turistična panoga lepo okreva po pandemiji covida-19, kljub temu pa so se delnice podjetja po objavi rezultatov pocenile za 1,27 odstotka na 157,55 dolarja, saj so vlagatelji na Wall Streetu danes na splošno negativno razpoloženi.
Prihodki na hotelsko sobo so po svetu narasli za 70,6 odstotka in za 66,1 odstotka v ZDA in Kanadi. Marriott ima pod seboj tudi hotelske verige Sheraton in Ritz-Carlton.
V tekočem tretjem četrtletju Marriott pričakuje do 1,69 dolarja prilagojenega dobička na delnico, analitiki Wall Streeta pa so napovedovali dobiček v vrednosti do 1,58 dolarja na delnico.