H&M v četrtletju s padcem prodaje

Švedski trgovec Hennes & Mauritz (H&M) je v četrtletju, ki se je končalo 28. februarja, ustvaril 40,06 milijarde švedskih kron (3,9 milijarde evrov) prihodkov, kar je 21 odstotkov manj kot v enakem obdobju predhodnega leta. Padec so pripisali pandemiji covida-19 in omejevalnim ukrepom, zaradi katerih je bilo zaprtih več kot 1800 trgovin.

Ob koncu trimesečja so se razmere nekoliko izboljšale, saj je bilo zaradi pandemije covida-19 zaprtih le 1300 trgovin, kar je manj kot decembra, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Prodaja se je marca, ob začetku drugega trimesečja poslovnega leta, nekoliko izboljšala, čeprav je bilo še vedno zaprtih okrog 900 trgovin, veliko predvsem v Nemčiji, ki je eden večjih trgov H&M. Od 1. do 13. marca je prodaja na letni ravni narasla za 10 odstotkov.

Source
STA
Back to top button