SvetGospodarstvo

Googlovi oglaševalski prihodki okrepili četrtletni dobiček Alphabeta

Ameriški tehnološki gigant Aphabet, krovna družba Googla, je v prvem letošnjem četrtletju več kot podvojil dobiček. K temu je največ prispevalo intenzivnejše digitalno oglaševanje v luči pandemije covida-19, saj vse več podjetij svojo prodajo seli na splet, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Dobiček je v prvem četrtletju dosegel 17,9 milijarde dolarjev, potem ko je bil v primerjalnem lanskem obdobju pri 6,8 milijardah dolarjev. Prihodki Alphabeta so poskočili za 34 odstotkov na 55,3 milijarde dolarjev, zlasti na račun digitalnega oglaševanja ter računalništva v oblaku.

“V zadnjem letu so ljudje brskalnik Google Search in številne druge spletne storitve uporabljali za to, da so ostali informirani, povezani in za zabavo,” je rezultate komentiral glavni izvršni direktor Alphabeta in Googla Sundar Pichai.

Povečevanje Alphabetovega dobička se sicer odvija v času, ko se tehnološki giganti po svetu soočajo z vse večjim pritiskom regulatorjev zaradi svojega globalnega vpliva. Velikani, kot sta Google in Facebook, imajo velik vpliv na politično dogajanje in dominanten položaj pri spletnem oglaševanju. Google ima v lasti tudi platformo za video vsebine Youtube.

V podjetju so sicer izpostavili velike priložnosti, ki jih je pandemija prinesla malim podjetjem. “Potrošniki več časa preživljajo na spletu, več kupujejo na spletu in pripravljeni so preizkusiti nove znamke ter podpreti lokalna podjetja,” je ocenil glavni poslovni direktor Googla Philipp Schindler ob predstavitvi poslovnih rezultatov.

Pandemija je okrepila tudi zaslužke Googla na področju računalništva v oblaku; ti so se z 2,7 milijarde dolarjev v prvem trimesečju leta 2020 v tem obdobju letos okrepili na štiri milijarde. Na tem področju je sicer Google šele tretji in precej zaostaja za ponudbo vodilnega Amazona s storitvijo Amazon Web Services ter za Microsoftovo platformo Azure.

V Alphabetu so zatrdili, da bodo še naprej krepili svoje inženirske kadre in vlagali tudi v pisarne, čeprav se v svetu vse bolj krepi hibridni način dela v pisarni in na daljavo. “Cenimo združevanje ljudi v pisarni,” je dejala glavna finančnica podjetja Ruth Porat. “Želimo zagotoviti več prostora na zaposlenega, zato bomo tudi v hibridnem delovnem okolju potrebovali prostor,” je dodala.

Alphabetove delnice so po objavi poslovnih rezultatov v trgovanju po zaprtju borznega parketa pridobile skoraj pet odstotkov.

Source
STA
Back to top button