BMW se je s svojo kitajsko partnersko družbo Brilliance dogovoril za povečanje proizvodnje avtomobilov na Kitajskem. Pri bavarskem avtomobilskem velikanu so prepričani, da je krepitev prisotnosti na kitajskem trgu ključna za dolgoročen uspeh, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Kot so po navedbah dpa sporočili iz družbe, nameravajo na ta način okrepiti tržni delež na Kitajskem, Brilliance pa bo z okrepljeno proizvodnjo povečal prihodke iz naslova provizij. Načrt se sicer ne nanaša na skupno podjetje BMW Brilliance Auto, ki sta ga na Kitajskem ustanovila BMW in Brilliance, temveč gre za ločen posel.
Povečanje proizvodnje morajo sicer skladno s kitajsko gospodarsko politiko odobriti še lokalne oblasti.
Kitajska je za BMW eden ključnih trgov, saj tam proda tretjino svojih vozil. Lani je to pomenilo 777.000 avtomobilov oz. sedem odstotkov več kot leto prej. Še pomembnejši bo kitajski avtomobilski trg po navedbah analitikov postal s pospešenim uvajanjem prehoda na električno mobilnost.