
Kitajski spletni trgovec Alibaba je drugo četrtletje sklenil z nespremenjeno rastjo prihodkov v višini 205,55 milijarde juanov (30,1 milijarde evrov), kar se je zgodilo prvič, odkar kotira na borzi. Na takšen izid je med drugim vplivalo zmanjšanje potrošniške porabe na domačem trgu zaradi ponovnih izbruhov covida-19.
V podjetju kot razlog za nespremenjeno rast prihodkov v prvi vrsti izpostavljajo zmanjšanje prihodkov v trgovinskem segment na domačem trgu, ki pa jih je na drugi strani izravnavala rast prihodkov od e-storitev v oblaku, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
“Po razmeroma upočasnjenih aprilu in maju smo junija zaznali znake izboljšanja,” je dosežene rezultate komentiral predsednik in izvršni direktor skupine Alibaba Daniel Zhang.
Čeprav so poslovni izidi za drugo četrtletje nekoliko nižji kot v enakem obdobju lani, so vseeno presegli pričakovanja analitikov.
Podjetje se namreč trenutno sooča s številnimi izzivi – vse od naraščajoče konkurence na trgu spletnih nakupov do posledic upočasnjevanja gospodarstva, ki so jih prinesle stroge omejitve kitajskih oblasti zaradi pandemije covida-19. Te so namreč vplivale na negativno razpoloženje potrošnikov, dvignile stopnjo brezposelnosti in povzročile zaplete v dobavnih verigah.