
Španski najstnik Lamine Yamal, ki ga je Evropska nogometna zveza v nedeljo po finalu izbrala za najboljšega mladega igralca evropskega prvenstva v Nemčiji, naslov prvaka je osvojila Španija, je ob tekmovalnih dosežkih prednjačil tudi na družbenih omrežjih.
Kot je nemška tiskovna agencija dpa povzela poročilo družbene platforme Tiktok, je Yamal prednjačil med nogometaši po številu ogledov. Med prvenstvom, ki je potekalo med 14. junijem in 14. julijem, so videi 17-letnika zbrali več kot 170 milijonov ogledov, daleč več kot katerega koli drugega nogometaša v tem času.
Med ekipami je bila na vrhu po ogledih Nemčija s 347 milijoni, Francija je sledila z 241 milijoni, Anglija, ki je v finalu z 1:2 izgubila proti Španiji, je bila tretja s 184 milijoni, Španci pa so bili sedmi z 51 milijoni.
Pri Tiktoku so pojasnili, da je bilo število ogledov objav, povezanih z EP 2024, blizu 3,5 milijarde.