
- Ustvarjalno delo Bojana Breclja (1953) zajema področje vizualnih komunikacij, prvenstveno fotografijo - dokumentarno, eksperimentalno in avtorsko. Na področju dokumentarne fotografije se osredotoča na teme, povezane z okoljem, trajnostnim razvojem in spremembami v družbi z zornega kota možnih rešitev.
V Galeriji Fotografija je od danes na ogled nova razstava Nazaj v raj fotografov Mance Juvan in Bojana Breclja, ki sta v času epidemije covida-19 odkrila skupno inspiracijo. “Na teh malih, a potencialno pomembnih odkritjih, so osnovane fotografije v dveh barvnih izvedbah,” so o skupnem projektu umetnikov različnih generacij zapisali v galeriji.
“Nekontrolirani vsip oziroma dež informacij ju je v kombinaciji s karanteno pripeljal bližje svojim čustvom in malim resnicam o naših trenutnih življenjih,” so ob razstavi zapisali v galeriji.
Kot so pojasnili, so fotografije podpora “momentumu t.i. koronakrize, ki bi lahko bila naša priložnost, da se ustavimo in pogled usmerimo navznoter: da se vrnemo k prihodnosti in se premaknemo naprej, bližje raju”.
Manca Juvan (1981) je po diplomi iz fotografije več kot deset let nabirala terenske izkušnje po vsem svetu. Leta 2017 je s fotografsko monografijo Guardians of the Spoon zmagala na International PhotoBook Awards v Los Angelesu. Knjiga je prejela nagrado tudi na 32. Slovenskem knjižnem sejmu. Leto prej je bila povabljena v New York, da omenjeni projekt predstavi na konferenci Fotografija in človekove pravice ter bila istega leta nominirana za nizozemsko nagrado Foam Paul Huf-a ter za štipendijo Keitha Haringa v ZDA.
Leta 2010 je izdala knjigo, v kateri je zabeležila posledice vojne v Afganistanu skozi zgodbe običajnih Afganistancev, v letih 2006, 2007 in 2008 je bila za svoja reportažna dela izbrana kot fotografinja leta. Svoja dela je razstavljala v Moderni galeriji pa tudi na festivalih in razstavah po Evropi in ZDA. Njene fotografije so bile med drugim objavljene v časnikih The Times, National Geographic in The Guardian. Leta 2011 je prejela štipendijo Fundacije Magnum za področje fotografije in človekovih pravic. Njen novi projekt Zadnji pričevalci je posvečen ohranjanju spomina na internirance italijanskih fašističnih koncentracijskih taborišč.
Med letoma 1988 in 2002 je kot samostojni fotograf sodeloval s priznanimi revijami in fotografskimi agencijami v Franciji, Veliki Britaniji, Italiji in Nemčiji. Njegova umetniška fotografija raziskuje kompleksnost vizualnih percepcij in je globoko povezana z naravo, ki mu predstavlja nenehno inspiracijo. Reportaže med drugim objavlja v Geo Korea, Dazed&Confused in Focus UK. Izdal je številne monografije, med njimi Strange Friends leta 1998, nedavno pa v sodelovanju z Galerijo Fotografijo projekt Selffish (2019). Bil je tudi ustanovitelj fotografske agencije IPAK Images v Ljubljani.