Telekom Slovenije v 2021 cilja na skoraj 31 milijonov evrov dobička

Skupina Telekom Slovenije za leto 2021 načrtuje 653 milijonov evrov poslovnih prihodkov ter 30,8 milijona evrov čistega dobička, so prek spletnih strani Ljubljanske borze danes sporočili iz podjetja. Načrte je danes potrdil nadzorni svet Telekoma.

Telekomovi nadzorniki so danes obravnavali in potrdili strateški poslovni načrt skupine Telekom Slovenije za obdobje 2021-2025 s poslovnim načrtom za leto 2021. Strateški poslovni načrt je nastal na podlagi strategije, ki v ospredje postavlja digitalizacijo na vseh nivojih poslovanja, so zapisali.

Med ključnimi cilji za prihodnje leto je pri Telekomu tudi 210,6 milijona evrov dobička pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) ter za 203,7 milijona evrov investicij.

Za letošnje leto, ki ga je zaznamovala epidemija covida-19, so v skupini v začetku novembra ocenili, da bodo čisti prihodki od prodaje skupine brez družb Planet TV in Ipko nižji od načrtovanih za približno tri odstotke in bodo dosegli 609,3 milijona evrov, EBITDA bo od načrta za približno štiri odstotke in bo znašal 178,5 milijona evrov. Čisti dobiček naj bi dosegel 24,6 milijona evrov.

Sicer so v povzetku strateškega poslovnega načrta do leta 2025 podčrtali, da je za trge, na katerih deluje skupina, značilna visoka stopnja konkurenčnosti. Uporabniki zahtevajo visoko kakovost storitev po nizkih cenah, ob tem pa trgi postajajo vse bolj zasičeni, zaradi česar je prostora za pridobivanje novih uporabnikov vse manj.

Za slovenski trg telekomunikacijskih storitev, ki je razvit in v fazi zasičenosti, se na splošno pričakuje nadaljnje upadanje prihodkov od osnovnih komunikacijskih storitev. Telekom Slovenije sicer ohranja visok tržni delež v vseh segmentih svojega poslovanja. Alternativni operaterji tržni delež pridobivajo predvsem z agresivno cenovno politiko, čemur pa Telekom tudi zaradi omejitev s strani regulatorja ne more slediti.

Po oceni vodstva Telekom Slovenije zagotavlja najsodobnejše storitve po meri uporabnika. Za dinamično prilagajanje uporabnikom so potrebna vlaganja v širitev in nadgradnjo tehnologij, pospešena digitalizacija, nadaljnja optimizacija procesov in opolnomočenje zaposlenih.

Konkurenčna prednost skupine Telekom Slovenije je in bo tudi v prihodnje vrhunska kakovost storitev, nadaljnji razvoj pa bo še naprej temeljil na visokih standardih družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja, so navedli.

Skupina Telekom Slovenije sicer svojo strategijo vsako leto posodobi ter pripravi načrt poslovanja za prihodnje obdobje. Strateški poslovni načrt je temeljni korporativni dokument, v katerem so skozi poslanstvo, vizijo, vrednote, cilje in strategijo opredeljen prihodnji razvoj, pa tudi strateške usmeritve skupine.

Source
STA
Back to top button