SlovenijaGospodarstvo

STO s partnerji iz panoge intenzivirala kampanjo za dopustovanje v Sloveniji

Slovenska turistična organizacija (STO) je po odločitvah vlade o sproščanju omejitvenih ukrepov v gostinstvu in turizmu skupaj s partnerji iz turistične panoge intenzivirala aktivnosti, s katerimi vabi k dopustovanju v Sloveniji. Ključne aktivnosti bodo tudi letos združene v okviru kampanje Zdaj je čas – moja Slovenija.

V STO so v sporočilu za javnost pojasnili, da lanske rezultate kampanje ocenjujejo kot odlične, njen cilj pa je navdušiti prebivalce za oddih v Sloveniji ter spodbuditi prenočitve in potrošnjo domačih gostov. Letošnja kampanja še večji poudarek daje osveščanju o pomenu trajnosti in zagotavljanju varnih doživetij ter izpostavlja odgovorne potovalne standarde.

Kampanja tudi letos poteka v sodelovanju s številnimi partnerji, to so turistična podjetja, destinacije, ključne ustanove slovenskega turizma, produktna združenja, ambasadorji turizma in vplivni posamezniki, mediji in drugi. “V slovenskem turizmu smo že večkrat dokazali, da lahko s sodelovanjem in skupnimi napori lažje premagamo krizo,” je ob tem poudarila direktorica STO Maja Pak.

STO promocijske aktivnosti v sodelovanju s turistično panogo krepi tudi na bližnjih tujih trgih. Upanje na postopno oživitev turističnih tokov vidijo tudi v zelenem digitalnem potrdilu v EU.

Glede na odločitve vlade se bodo v soboto sicer lahko odprli vrtovi in terase gostinskih lokalov po vsej državi, v rumenih regijah pa bodo lahko obratovali tudi notranji prostori lokalov do 19. ure. V ponedeljek pa bodo z določenimi omejitvami začeli obratovati tudi nastanitveni obrati do 30 sob ne glede na velikost obrata, pod pogoji testiranja potrošnikov, dokazila o prebolelosti ali dokazila o cepljenju.

Pakova je ob tem zapisala, da prvi koraki v smeri ponovnega zagona turizma dajejo optimizem za čimprejšnjo vzpostavitev turističnih tokov in okrevanje turizma kot ene najpomembnejših gospodarskih panog v državi.

“V luči spremenjenih navad so vse večja pričakovanja gostov po nemasovnem, zdravem in varnem oddihu v nemnožičnih destinacijah. Zato tako v okviru kampanje Moja Slovenija kot tudi v aktivnostih na tujih trgih letos še posebej izpostavljamo aktivna doživetja v neokrnjeni naravi, turistični produkt, ki ima največ potenciala za čas okrevanja turizma,” je navedla. Poudarek namenjajo tudi zdravju in dobremu počutju ter vabijo k odkrivanju gastronomskih doživetij.

Direktor Turistično gostinske zbornice Slovenije (TGZS) Fedja Pobegajlo je začetek sproščanja poslovanja turistične panoge pozdravil. Verjame, da bodo sledila nova odpiranja in da bo s tem omogočeno poslovanje v poletni turistični sezoni.

Predsednik sekcije za gostinstvo in turizem pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije Blaž Cvar verjame, da bo kljub omejitvam in pogojem možno preživeti lepe dneve oddiha in izkoristiti vse tisto, kar Slovenija nudi.

Predsednik Turistične zveze Slovenije Pavle Hevka je izrazil upanje, da bo tudi letos čim več ljudi dopust preživelo doma in tako podprlo domačo turistično panogo. Direktor Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč Iztok Altbauer pa je zatrdil, da so v slovenskih termah in zdraviliščih v veljavi najvišji varnostni in higienski standardi.

V okviru kampanje Zdaj je čas – moja Slovenija je sicer objavljen tudi javni poziv za oddajo paketnih ponudb za brezplačno promocijo v okviru kampanje, s čimer želi STO vzpodbuditi rezervacije neposredno pri ponudnikih.

Source
STA
Back to top button