SlovenijaGospodarstvo

STO na tekmovanju The Golden City Gate z diamantnim priznanjem

Slovenska turistična organizacija (STO) je na mednarodnem tekmovanju The Golden City Gate, ki nagrajuje odličnost na področju promocijsko-komunikacijskih kampanj in orodij v turizmu, prejela diamantno priznanje za digitalno zbirko Zgodbe iz Slovenije (Slovenian Stories). V Slovenijo so romala še tri zlata in eno srebrno priznanje.

 

 

Priznanja The Golden City Gate tradicionalno podeljujejo v okviru mednarodne turistične borze ITB Berlin. Tokrat pa je razglasitev zmagovalcev v četrtek potekala v živo, dva meseca po virtualni izvedbi ITB Berlin, in sicer v nemškem mestu Bingen v okviru sejma Back to Travel, so sporočili iz STO.

V 14 kategorijah je bilo prijavljenih 50 del, ki jih je ocenjevalo 45 mednarodnih strokovnjakov.

“Strokovna komisija prestižnega The Golden City Gate že vrsto let prepoznava strokovnost in inovativnost komunikacijskih orodij, vsebin in kampanj Slovenske turistične organizacije, ki jih je v preteklih letih nagradila s skupno kar 21 priznanji. Ponosni smo, da je komisija tudi tokrat prepoznala naša prizadevanja za sodobne, digitalizirane in učinkovite kampanje, vsebine in komunikacijska orodja ter jim podelila kar pet priznanj, med drugim najvišje, to je diamantno,” je razglasitev pospremila v.d. direktorice STO Ilona Stermecki.

Zbirka Zgodbe iz Slovenije (Slovenian Stories) je plod sodelovanja globalne neprofitne pobude Google Arts & Culture in STO. Zaživela je decembra lani in ponuja multimedijski vpogled v zakladnico slovenske naravne in kulturne dediščine. Uporabnik ima “na klik” na voljo več kot 60 zgodb in virtualnih ogledov, 1200 fotografij, ilustracij, umetnin in fresk. Zgodbe v eno povezujejo kratki film ter štiri zvočne pripovedke, ki tudi najmlajšim orišejo bogat in živahen svet slovenske folklore, tradicije in obrti, so pojasnili na STO.

Spremljajoči video je na različnih lokacijah po Sloveniji posnela mlada produkcijska ekipa Bright pod režisersko taktirko Roka Lukšiča, pri projektu pa so poleg nastopajočih obrtnikov in umetnikov kreativno sodelovali tudi ekipi Trampolin in Fabulatorij ter ilustratorka Meta Wraber. Ob STO so s svojimi zgodbami digitalno zbirko obogatile tudi institucije, kot so Čebelarski muzej Radovljica, Narodna in univerzitetna knjižnica, Planinska zveza Slovenije, Posavski muzej Brežice in druge.

“Izjemno smo ponosni, da je STO kot nacionalni partner v družbi inovativne ekipe Googla in ostalih sodelujočih soustvarila nagrajeni digitalni ‘hommage’ Sloveniji, ki še posebej v času, ko potovanja niso tako samoumevna, svetu omogoča interaktivni sprehod po naši zeleni deželi, njenih naravnih lepotah, kulturni dediščini in avtentičnih zgodbah ljudi, ki tu živijo,” so zapisali na STO.

Zlato priznanje The Golden City Gate je STO prejela za nove pristope komuniciranja preko prenosov v živo na družbenih omrežjih Instagram in Facebook, za interaktivno publikacijo Slovenia Outdoor med spletnimi mediji ter za promocijski video z naslovom: Slovenian Gastronomy. You can’t spell Slovenia without love. Your plate awaits.

Srebrno priznanje pa je STO domov odnesla v kategoriji TV Shows za Vip Trip Slowenien mit Daniel Rösner.

Source
STA

Povezani Članki

Back to top button