Slovenski paviljon v prvi polovici Expa predvsem v znamenju podjetij

Slovenski paviljon na svetovni razstavi Expo si je do konca decembra ogledalo skoraj 400.000 obiskovalcev, kar je ob upoštevanju covidnih razmer v Dubaju dober rezultat. Paviljon je doslej gostil tudi 211 slovenskih podjetij, ki so sodelovala v okviru samostojnih predstavitev oz. delegacij, je za STA povedal generalni komisar za Expo Matic Volk.

 

 

“Januarja letos smo zakorakali v drugo polovico dogajanja na Expu, zato je čas, da se ozremo nazaj in naredimo načrte za naprej. V prvi polovici razstave Expo je slovenski paviljon gostil skoraj 400.000 obiskovalcev, pa tudi 211 podjetij. Od tega jih je 157 sodelovalo v delegacijah, 57 pa se jih je na Expu predstavilo samostojno, kot partnerji. Načrtujemo, da se bo do konca Expa na slovenskem paviljonu individualno oz. prek delegacij predstavilo 350 podjetij,” je poudaril Volk. Ob tem je izrazil prepričanje, da se je Slovenija z udeležbo na Expu dolgoročno pozicionirala na Bližnjem vzhodu.

S tem se strinja tudi prvi mož Javne agencije Spirit Slovenija Tomaž Kostanjevec. “Po prvi polovici Expa lahko zatrdimo, da je bila odločitev o udeležbi na Expu pravilna,” je dejal.

Pandemično stanje v Dubaju je sicer privedlo do tega, da je obiskovalcev manj. “Zato pa je veliko bolj živahen podjetniški del Expa. Poslovni forumi, ki so se dogajali na slovenskem paviljonu, so velika dodana vrednost za podjetja. Ta so se odzvala vabilu tuje javnosti, da pridejo in se predstavijo. Prav zaradi teh podjetij je zdaj prepoznavnost slovenskega gospodarstva v Dubaju in širše v regiji veliko večja,” je poudaril Kostanjevec. Spomnil je, da so tudi paviljoni ostalih držav zaradi manjšega obiska dali večji poudarek gospodarskemu delu.

Expo je vrata odprl 1. oktobra lani, končal pa se bo konec marca letos. Na svetovni razstavi sodeluje 192 držav, kar je največ v zgodovini teh svetovnih dogodkov. Slovenija v Dubaju nastopa pod sloganom Slovenia – Green Smart Experience, s katerim se svetovni javnosti predstavlja kot trajnostna, sodobna in ustvarjalna ter v prihodnost usmerjena država, v kateri se prepletajo zeleno okolje, znanje, prebojne ideje in inovacije ter gospodarstvo z dodano vrednostjo.

Namen udeležbe na Expo 2020 Dubaj je umestitev Slovenije na svetovni zemljevid kot trajnostne ter hkrati visokotehnološke in inovacijske države. Poleg tega pa je Expo odlična priložnost za promocijo slovenskega gospodarstva in Slovenije kot turistične destinacije ter za povečanje prisotnosti slovenskih izdelkov in storitev tako na trgu Združenih arabskih emiratov kot na svetovnem trgu.

Source
STA
Back to top button