Na konferenci o pomenu prilagajanja poučevanja novim tehnologijam

Prilagajanje poučevanja novim tehnologijam je ključno za oblikovanje uspešnih učnih okolij in pripravo učencev na življenje v hitro spreminjajočem se svetu, je bilo slišati na sobotni tretji mednarodni konferenci Moč digitalnega poučevanja, ki sta jo na Brdu pri Kranju organizirali založbi Rokus Klett in Modrijan izobraževanje.

Osrednja tema strokovnega srečanja je bila umestitev digitalnih veščin in umetne inteligence v učiteljev vsakdan. Domači in mednarodni strokovnjaki s področja izobraževanja so spregovorili o vplivih umetne inteligence na poučevanje, vlogo učitelja, vlogo tehnologije pri zmanjševanju delovne obremenitve učiteljev in pomen digitalne pismenosti za prihodnost učenja in postavljanja na trg dela, so sporočili organizatorji.

“Tehnologija napreduje hitreje kot kadarkoli prej, a njena vrednost v izobraževanju ni v tem, da jo zgolj uporabljamo, temveč v tem, kako jo smiselno vključimo. Vsaka digitalna rešitev naj odgovarja na ključno vprašanje, kaj želimo izboljšati in kako bo to pripomoglo k boljšemu učenju,” je uvodoma izpostavil vodja službe za digitalizacijo izobraževanja na ministrstvu za vzgojo in izobraževanje Igor Pesek.

Urednik in avtor pri založbi Systime Mikkel Brunvold je poudaril, da je digitalizacija v šolstvu neizogibna, vendar mora biti smiselno vključena v učni proces, predlagal je preplet z analognimi alternativami, direktor digitalizacije poslovanja iz skupine Klett, Hrvaška, Dejan Orešković pa je menil, da kombinirani modeli poučevanja omogočajo večjo vključenost učencev in izboljšujejo učne rezultate, pri čemer digitalna orodja olajšajo delo učiteljev.

Učitelj je v današnjem času ključna vez med otrokom in svetom. Poleg strokovnosti so zanj nepogrešljive tudi lastnosti, kot so empatija, potrpežljivost in čustvena stabilnost, je medtem v predavanju ocenila delovna terapevtka in psihoterapevtka Tanja Breznik. Na dogodku je sicer potekalo še več predavanj strokovnjakov z različnih področij.

“Pomembno je, da otroci razvijajo digitalne kompetence. Ne le zato, ker večina delovnih mest zahteva digitalne veščine, ampak tudi zato, da bodo mladi v digitalnem svetu lahko delovali samostojno, varno in odgovorno,” je podčrtala glavna direktorica založb Rokus Klett in Modrijan izobraževanje Maruša Dejak.

Organizatorji konference so sporočili, da je celoten izkupiček od prodanih vstopnic (brez DDV) za konferenco Moč digitalnega poučevanja v višini nekaj manj kot 4800 evrov namenjen fundaciji ROK za nadarjene učence.

Back to top button