AktualnoLokalnoGospodarstvo

V promocijo istrske kulinarike z znamko Altroke Istra

Koprski zavod za turizem je v ospredje svojih aktivnosti letos postavil gastronomijo, ki jo bodo predstavljali pod blagovno znamko Altroke Istra. Uvod v dogajanje bo čokoladno jajce Vinakopra, od maja do septembra pa bodo enkrat mesečno pripravili Altroke Istra gourmet festival, kjer bodo ponudniki predstavljali tipične jedi istrske kulinarike.

Zavod za mladino, kulturo in turizem Koper je v skladu z usmeritvami Slovenske turistične organizacije letos v ospredje postavil gastronomijo, ki jo bodo prek različnih promocijskih aktivnosti in v sodelovanju z različnimi partnerji predstavljali pod blagovno znamko Altroke Istra. Kot je na današnji novinarski konferenci pojasnila direktorica zavoda Mojca Vojska, ime blagovne znamke pomeni “še boljše kot Istra, še več kot Istra”.

Ylenia Loredan, ki je v koprskem zavodu zadolžena za področje turizma, pa je navedla, da v sodelovanju z lokalnimi gostinci in Društvom vinogradnikov slovenske Istre načrtujejo izvedbo Altroke Istra gourmet festivala, ki bi ga radi izpeljali vse zadnje četrtke v mesecu med majem in septembrom na različnih lokacijah tako v Kopru kot na koprskem podeželju.

Na festivalu bodo ponudniki predstavili po eno tipično jed iz svoje ponudbe, pri tem pa se bodo morali osredotočiti na istrsko ponudbo in sestavine. Po besedah Mojce Vojska se je v projekt že vključilo veliko ponudnikov. Loredanova pa je pojasnila, da bodo na prireditve povabili ponudnike iz celotne Istre, pri čemer pa bodo kot koprski zavod dali prednost ponudnikom iz občine, ki bodo imeli pri prijavi določene ugodnosti.

Gostitelj novinarske konference, direktor Vinakopra Borut Fakin je ob tem izrazil prepričanje, da se bodo po uspešni prvi izvedbi festivalu pridružile tudi ostale istrske občine.

Sicer pa bo uvod v gastronomsko dogajanje čokoladno jajce, ki so ga v Vinakopru zasnovali v sodelovanju s podjetjem Lucifer iz Velenja in mu dodali epruveti s sladkim refoškom. Celotna podoba sladkega darila je delo koprske likovne umetnice Lare J. Marconi.

Čokoladno jajce bo vsebovalo tudi presenečenje – kupon za brezplačen obisk in vodeno degustacijo njihove vinske kleti za dve osebi. Fakin je ob tem izrazil željo, da bo čokoladno jajce simboliziralo “začetek nečesa novega in hkrati zaključek nekega obdobja, za katerega mislim, da smo ga vsi naveličani”.

V koprskem zavodu za turizem sicer nadaljuje načrtovanje letošnje Sladke Istre, ki jo nameravajo izpeljati v klasični obliki, a v omejenem obsegu. Že junija pa v sodelovanju z ostalimi istrskimi občinami pripravljajo prenovljene Dneve kmetijstva slovenske Istre, ki se bodo preimenovali v Okusi Istro. Z novim konceptom želijo v ospredje postaviti lokalno kulinariko in lokalne posebnosti, je navedla Loredanova.

Source
STA

Povezani Članki

Back to top button