
Sedež slovenske družbe iz madžarske energetske skupine Mol ostaja v Murski Soboti, približno 60 zaposlenih se bo marca preselilo v nove poslovne prostore na območju nekdanje stavbe kirurgije. O morebitnem nakupu bencinskih servisov OMV pa v Molu, ki ima nekaj manj kot desetinski delež prodaje naftnih derivatov v državi, še ne želijo govoriti.
V nove, 1000 kvadratnih metrov velike prostore v Ulici arhitekta Novaka, v katerih bodo pisarne podjetja s spremljevalnimi prostori in parkirišči ter so namenjeni izključno poslovanju podjetja, se bodo zaposleni Mola Slovenija iz Lendavske ulice predvidoma preselili v drugi polovici prihodnjega meseca.
Kot so povedali za STA, so že dalj časa iskali priložnosti in optimalne rešitve za selitev uprave v večje poslovne prostore, saj so sedanji ob bistveni rasti poslovanja v zadnjih letih premajhni.
Mol bo zasedel večino nove zgradbe, ki jo gradi podjetje Drava GP s Ptuja, projekt je vreden 2,5 milijona evrov. Kot še pravijo, so po ponudbi investitorja podali zahteve in potrebe glede notranje razporeditve, inštalacij, materialov, osvetlitve in drugih parametrov, ki pomembno vplivajo na osvetljenost, ergonomijo ter mikroklimo na delovnem mestu.
Prostor bodo dolgoročno najeli. Ob tem je zanimivo, da se je o najemu prostorov Mola zvedelo šele junija lani, od novembra 2019 je namreč veljalo, da naj bi v novem poslovnem objektu računalniško podjetje Inova IT iz Maribora zaposlilo 70 inženirjev računalništva.
Zapletlo pa se je tudi pred gradnjo. Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije se namreč ni strinjal z rušenjem zgradbe stare kirurgije in zahteval, da se ohrani pročelje kot del lepe stavbe v središču mesta. Občina pa je potem objavila dokument, po katerem sta rušenje starega objekta in nadomestna gradnja novega objekta, v katerem bo poslovna dejavnost, skladna s trajnostno urbano strategijo občine.
Na vprašanje, zakaj Mol Slovenija kot del madžarske korporacije, ki je eden največjih igralcev na trgu z naftnimi derivati na območju srednje Evrope, sedež ohranja v Murski Soboti, saj takšnih primerov praktično ni, odgovarjajo, da je za rast in strateški razvoj podjetja pomembna predvsem ekipa ter vsak posameznik, ne pa mesto, kjer je sedež, kar dokazujejo tudi pretekli uspehi.
Mol Slovenija danes združuje 53 bencinskih servisov po vsej Sloveniji, tržni delež nekaj manj kot 10 odstotkov dosega z dejavnostmi prodaje na debelo in drobno. Leta 2019 so ustvarili za 307 milijonov evrov prihodkov, od tega 4,4 milijona čistega dobička. Skupina bo rezultate poslovanja za lansko leto objavila prihodnji mesec.
Ob vprašanju o nakupu deleža OMV oziroma njegovih servisov pa pravijo le, da imajo vsekakor namen širiti in razvijati poslovanje ter uvajati novosti in storitve, prilagojene potrebam strank.