- V snovanje zbornika so se vključili muzikologi, skladatelji, glasbeniki, publicisti, uredniki kulturnih redakcij, med avtorji prispevkov so tako Helena Filipčič Gardina, Veronika Brvar, Eva Dolinšek, Matjaž Drevenšek, Klavdija Figelj, Nenad Firšt, Mojca Gal, Bojan Glavina, Andraž Gombač, Ingrid Gortan, Tomaž Gržeta in drugi.
V Kulturnem domu Nova gorica so ob 40-letnici koncertne sezone izdali zbornik Bleščeče, brezhibno, odlično… Glasbena kritika v prostoru in času. Po besedah glavne urednice Tatjane Gregorič je namen zbornika s pomočjo pregleda glasbenih ocen Kulturnega doma Nova Gorica v medijih opozoriti na njihovo izginjanje iz vsebin osrednjih tiskanih medijev.
Kot je na predstavitvi, ki jo je bilo mogoče neposredno spremljati preko spleta, spomnila direktorica Kulturnega doma Nova Gorica in umetniška vodja glasbenih programov Pavla Jarc, je novogoriški kulturni dom lani na kulturni praznik obeležil 40-letnico delovanja, oktobra lani pa so s koncertom Orkestra Slovenske filharmonije vstopili v 40. koncertno sezono glasbenega abonmaja. Čas popolnega zaprtja zaradi epidemije covida-19, ki je trajal skoraj pol leta, so med drugim izkoristili tudi za pripravo pričujoče publikacije, ki skozi 40-letno koncertno dogajanje njihove ustanove kaže tudi na razvoj glasbene kritike v tem prostoru.
Izpostavila je pomembno vlogo medijev pri promociji Kulturnega doma Nova Gorica v minulih letih. Kot je dejala, so njihovi novinarji in muzikologi pisali strokovne in odmevne glasbene ocene, v zadnjih letih, ko se slovenska medijska krajina tudi vsebinsko zelo spreminja, pa z medijsko odmevnostjo v širšem slovenskem prostoru ne morejo več biti zadovoljni. Zlasti osrednje časopisne hiše in nacionalni mediji, z izjemo Radia Koper, se ji zdi, da po krivici večkrat prezirajo kakovostne kulturne dogodke zunaj prestolnice.
Muzikologinja, novinarka in glavna urednica zbornika Tatjana Gregorič je povedala, da zamisel in koncept zbornika izhajata iz njene osebne izkušnje štirih desetletij pisanja glasbenih ocen koncertov Kulturnega doma Nova Gorica za različne medije. Cilj zbornika je tako ob pristnosti glasbenih ocen Kulturnega doma Nova Gorica v medijski krajini opozoriti na njihovo izginjanje iz vsebin osrednjih tiskanih medijev ter hkrati utrditi spoznanje, da sta se zelo spremenili vsebina in oblika poročanja s koncertov. Ta je zelo osiromašena s skopim izborom besed, kot so bleščeče, brezhibno, odlično, zato tudi tak naslov zbornika. Besed, ki jih pisci preprosto povzamejo iz sporočil za javnost in življenjepisov glasbenikov in vse bolj postajajo posplošeni zapisi o nekem glasbenem dogodku, je dodala.
Muzikologinja, publicistka in avtorica nekaterih prispevkov v zborniku Metka Sulič, ki je med drugim pripravila statistiko sezon, je povedala, da zbornik prinaša pregled abonmajskih sezon od 16. do 40. sezone, saj je 15 let že popisanih v zborniku ob 15-letnici leta 1996. V 25 koncertnih sezonah so imeli priložnost poslušati 210 koncertov klasične glasbe v ciklu glasbenega abonmaja, kar je po njenih besedah za mesto na obrobju velika sreča. Izvedenih je bilo 216 slovenskih del, od tega največ del Ambroža Čopija, Lucijana Marije Škerjanca in Jacobusa Gallusa.