Adria Mobil v poslovnem letu s 401 milijonom evrov prihodkov

V Adrii Mobil so bili v začetku poslovnega leta 2019/2020 na poti, da dosežejo enega najboljših rezultatov v zgodovini, a tega zaradi posledic novega koronavirusa niso uspeli v celoti realizirati. Na evropske trge so prodali 14.454 produktov in ustvarili prihodke iz prodaje v višini 401 milijon evrov, so danes sporočili iz družb

 

Novomeška Adria Mobil, ki izdeluje paleto vozil za prosti čas in je od leta 2017 del francoske skupine Trigano, ima poslovno leto od septembra do avgusta. V poslovnem letu od septembra 2018 do konca avgusta 2019 je družba po podatkih z Ajpesa ustvarila 406,5 milijona evrov čistih prihodkov iz prodaje.

Kot so v družbi povzeli poslovno leto 2019/2020, je svetovni turizem zaradi koronavirusa doživel velik upad, kar pa ne drži za panogo karavaninga, ki ponuja rešitve in prednosti pri vprašanju, kje in kako preživeti prosti čas. “To potrjuje dejstvo, da je kljub večtedenskemu zaprtju večine prodajnih mest evropski trg počitniških vozil dokaj hitro oživel. To priložnost smo znali izkoristiti, saj smo del izpada uspeli nadoknaditi, predvsem pa smo uspeli realizirati ključne aktivnosti, ki so bile potrebne za uspešen zaključek sezone oz. poslovnega leta,” so poudarili.

Med ključni dosežki družbe za lansko poslovno leto so tako izpostavili prihodke iz prodaje v višini 401 milijon evrov in 14.454 prodanih produktov (počitniških prikolic, avtodomov in vanov) blagovnih znamk Adria in Sun Living, ki so jih v predlanskem poslovnem letu po podatkih iz poslovnega poročila prodali 15.241. Navedli so še 3800 kvadratnih metrov novih proizvodnih površin za izdelavo karoserijskih elementov.

Konec leta 2020 je bilo v družbi zaposlenih 1252 ljudi, v skupini pa 2003. “Številki sta največji doslej,” so zapisali in povzeli, da so uvedli dvoizmensko delo v proizvodnji predelanih kombijev oz. vanov ter da so prvič v zgodovini prejeli nagrado red dot za inovativni pristop k oblikovanju in razvoju luksuzne prikolice Astella, ki je osvojila priznanje EIA in nagrado ABC, družba pa je kot partner projekta Life Ceplafib prejela nagrado Energy Globe 2020.

“Zaradi preventivnih ukrepov za zajezitev epidemije, to je zaprtje tovarne v drugi polovici marca in v začetku aprila 2020, smo pridobili nepovratna sredstva s strani države, ki pa smo jih morali vrniti, ker nam prihodki niso upadli za več kot 10 odstotkov, predvsem pa zato, da lahko zaposlenim izplačamo nagrado za poslovno uspešnost,” so povedali. Razkrili so, da so zaposleni za delo v decembru prejeli izplačilo božičnice v višini 500 evrov bruto, danes pa so jim za delo v preteklem letu izplačali nagrado za poslovno uspešnost v višini 1700 evrov bruto.

Napovedali so, da želijo z vlaganji v produktni in tehnološki razvoj ter z naložbami v znanje in razvoj zaposlenih tudi v prihodnje ostati “vodilna blagovna znamka počitniških vozil v Evropi, ki svoje kupce in uporabnike navdušuje z najboljšo izkušnjo in doživetjem karavaninga”.

Source
STA
Back to top button