
Začenja se 34. SOF
V Portorožu bo danes in v petek 34. Slovenski oglaševalski festival (SOF), na katerem bodo strokovnjaki oglaševanja tradicionalno izmenjevali ideje, zvečer bodo najboljšim oglaševalcem podelili nagrade. Slovenska oglaševalska zbornica, ki dogodek organizira, letos poudarja družbene teme, kreativne pristope in tehnološke vpoglede.
Letošnji SOF bo potekal v portoroškem Magazinu Grando, začel pa se bo s superfinalisti natečaja Mladi kreativci 2025. Prvi dan bo beseda med drugim tekla o oglaševanju na družbenih omrežjih, dolgočasnem oglaševanju pa tudi o hvaležnosti in pozitivnosti. Na odru se bodo v sklopu raznolikih pogovorov zvrstila številna znana imena.
Prvi dan bodo zaključili s podelitvijo nagrad. Podelili bodo nagrado zmagovalnemu paru natečaja Mladi kreativci in stanovski nagradi oglaševalska osebnost in oglaševalec leta 2024, razglasili pa bodo tudi znamko in agencijo leta. Lani je kot agencija leta slavila Futura DDB, najuspešnejša znamka leta pa je postala Poli.
Drugi dan bo pogovor tekel o osebni znamki. Navzoči bodo opravili tudi pregled po prihodnosti marketinške krajine in spregovorili o grajenju blagovnih znamk, ki ustvarjajo kulturo.
SOF se je kot slovenski festival leta 1991 ustalil pod okriljem Zlatega bobna, ki se je razvil v mednarodni festival kreativnosti, SOF pa je postal samostojni, osrednji dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji. Svoje korenine ima v jugoslovanskem festivalu propagandnega filma v Portorožu.