
Heineken ob začetku leta z nižjimi prihodki
Nizozemska pivovarska skupina Heineken, katere del je tudi Pivovarna Laško Union, je v prvem letošnjem četrtletju vknjižila 7,8 milijarde evrov prihodkov, kar je 4,9 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Je pa kljub negotovim razmeram zaradi aktualne ameriške carinske politike ohranila celoletno poslovno napoved.
Heineken je v prvih treh mesecih letos po svetu prodal 54,1 milijona hektolitrov piva, kar je 2,1 odstotka manj kot v enakem obdobju lani, je pivovar danes objavil na svoji spletni strani.
V skupini so slabše rezultate pripisali vplivom koledarja, saj, kot so zapisali, letos veliko noč obeležujemo nekoliko pozneje, lani pa smo imeli prestopno leto, zato ima letošnje prvo četrtletje en prodajni dan manj.
“Pričakujemo stalno makroekonomsko nestanovitnost, ki bi lahko vplivala na naše potrošnike, vključno s šibkim razpoloženjem, globalnimi inflacijskimi pritiski in devalvacijami valut v povezavi z močnejšim evrom,” so zapisali v Heinekenu. Ob tem so dodali, da obstajajo še večje negotovosti, med katerimi so nedavne spremembe carin, ki jih je sprožila ZDA. Zaostrena carinska politika bi lahko prinesla nova zvišanja cen.
Vseeno je skupina ohranila celoletno napoved rasti dobička iz poslovanja med štirimi in osmimi odstotki.





