Ameriški potrošniki avgusta bolj optimistični

Indeks zaupanja potrošnikov, ki ga izračunava newyorška organizacija Conference Board, je avgusta z navzgor popravljene julijske vrednosti 101,9 točke narasel na 103,3 točke. Podatek je analitike pozitivno presenetil. Večinoma so namreč pričakovali, da se vrednost indeksa ne bo veliko spremenila od sprva objavljene julijske vrednosti 100,3 točke.

Indeks zaupanja v trenutne gospodarske razmere je napredoval z julijskih 133,1 na 134,4 točke, indeks pričakovanj za naslednje pol leta pa je napredoval z 81,1 na 82,5 točke.

“Zaupanje potrošnikov je naraslo, vendar ostaja okrog ravni, kjer je bilo zadnji dve leti. Naraslo je zaupanje v pogoje poslovanja, malce bolj pa jih je začel skrbeti položaj na trgu delovne sile, predvsem njegov prihodnji razvoj,” je sporočila glavna ekonomistka pri Conference Boardu Dana Peterson.

Dodala je, da se je zaupanje avgusta povečalo predvsem med potrošniki, starejšimi od 35 let, in tistimi, ki na leto zaslužijo več kot 100.000 dolarjev.

Back to top button