Skupina Hisense Europe lani z izgubo, a zadnjih 14 mesecev z dobičkom

Skupina Hisense Europe je lani ustvarila slabi dve milijardi evrov prihodkov od prodaje, od tega več kot 97 odstotkov v osnovni dejavnosti gospodinjskih aparatov. Leto je zaključila z 12,8 milijona evrov izgube, od tega je izguba Gorenja znašala 11,5 milijona evrov. V zadnjih 14 mesecih skupina ustvarja dobiček, so objavili pri Gorenju.

Skupina Hisense Europe, v katero sodi velenjsko Gorenje, je lani eno milijardo evrov prihodkov od prodaje ustvarila na trgih zahodne Evrope, dobrih 800 milijonov evrov v vzhodni Evropi in preostanek drugod po svetu.

Samo proizvodna družba Gorenje je lani ustvarila 1,19 milijarde evrov prihodkov od prodaje, kar je 42,3 odstotka več kot v letu 2019. Izguba Gorenja v višini 11,5 milijona evrov pa predstavlja za 48 milijonov evrov boljši rezultat kot v letu 2019, so izpostavili pri Gorenju.

Na poslovno uspešnost Gorenja so lani po navedbah družbe močno vplivali dokončanje postopka integracije poslovanja skupine Hisense v Evropi v novo skupino Hisense Europe, izbruh novega koronavirusa in s tem povezan nenadni upad naročil od marca do maja lani ter nekajtedenska nizka zasedenost proizvodnih zmogljivosti, optimizacija različnih področij delovanja in močna konkurenca v panogi.

V drugi polovici leta se je izkoriščenost proizvodnih zmogljivosti postopoma povečevala, skupina je dosegla poslovni napredek tudi na več drugih področjih, a ogromnega izpada prodaje iz prve polovice leta ni uspela povsem nadomestiti, zato je leto sklenila z izgubo.

Medtem pa skupina Hisense Europe od junija lani ugotavlja boljše rezultate, saj od takrat dalje ves čas ustvarja dobiček. Hisense je hkrati lani povečal tržni delež v Evropi na 3,7 odstotka, in sicer tako skupno v segmentu gospodinjskih aparatov kot tudi v prav vseh skupinah izdelkov, največ v segmentu hladilno-zamrzovalnih aparatov. Tržni delež se povečuje tudi letos, še navajajo v Gorenju.

Source
STA
Back to top button