Vrtovec na Škofjeloškem napovedal nadaljnji razvoj cestne in železniške infrastrukture

Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec si je danes na Škofjeloškem ogledal tekoče projekte na področju cest in se z župani pogovarjal o nadaljnjih projektih povečanja povezljivosti območja. Med drugim je izpostavil ureditev podvoza na Trati, navezavo Škofje Loke na Vodice, pa tudi ureditev cest v Poljanski in Selški dolini.

Kot je po zaključku delovnega obiska na škofjeloškem območju izpostavil minister, so to zelo lepo kraji, ki jih je treba infrastrukturno dodatno krepiti, da bo njihova povezljivost še večja in da bodo ljudje v njih ostajali ter se ne izseljevali. “Ljudje bodo ostajali na podeželju le, če jim bomo zagotovili primarno infrastrukturo,” je poudaril.

Pojasnil je, da je za ureditev cestne infrastrukture in razvoj teh krajev iz državnega proračuna namenjenih kar precej sredstev, saj gre tudi za območje, kjer je urejanje cest precej težje in dražje kot na ravninskih območjih. “V občinah na Škofjeloškem smo kar dobro zastavili, kaj je še treba narediti, da razvoj ne bo zastal,” je ocenil Vrtovec in tem izpostavil tudi gospodarsko moč tega območja in pomen ohranjanja delovnih mest.

Škofjeloški župan Tine Radinja je vesel, da so se danes uspeli z ministrom pogovoriti tako o perečih problemih kot o daljnosežnih projektih, kot je umeščanje severne obvoznice. Med akutnimi problemi je izpostavil železniški prehod na Trati, kjer imajo vaščani po zaprtju prehoda precej težav. “Dogovorili smo se, da še ta teden podpišemo dogovor o umeščanju in izgradnji podvoza, ki bo rešil ta problem,” je povedal Radinja. Upa pa, da bodo uspeli najti tudi začasno rešitev, saj bosta do izgradnje podvoza minili vsaj dve leti.

Posebno pozornost so na obisku namenili tudi novi povezavi, ki bi šla iz Škofje loke, preko Trate in Meje naprej proti Vodicam. Vrtovec je pojasnil, da bo kmalu stekla gradnja obvoznice Vodice, za katero še čakajo gradbeno dovoljenje, z deli pa naj bi začeli julija. Ta del Slovenije bi na kar najbolj enostaven način radi povezali tudi s Škofjo Loko in njenim zaledjem.

Radinja je prepričan, da gre za povezavo, ki je strateškega pomena ne le za Škofjo Loko ampak za to, da četrta razvojna os dobil smisel za Slovenijo in se zaokroži. “Verjamemo, da je priključek na Vodice optimalen tako za prebivalce Cerknega, Žiri in Železnikov kot tudi Škofje Loke, predvsem pa bi to za naše vasi pomenilo razbremenitev tovornega prometa,” je izpostavil Radinja.

Četrta razvojna os je bila sicer med osrednjimi temami ministrovega obiska v Poljanski dolini, kjer si je v Občinah Gorenja vas – Poljane in Žiri ogledal tudi tekoče projekte obnove in ureditve cest. V Občini Železniki je z županom Antonom Luznarjem spregovoril o tamkajšnji obvoznici, katere gradnja naj bi stekla že v nekaj mesecih.

Med pomembnimi projekti bo tudi ureditev ceste Škofja Loka – Železniki skozi Sotesko. Kot je napovedal Vrtovec, bi lahko prihodnje leto objavili razpis za izvajalca, pridobiti pa morajo tudi še dve zemljišči, ki jim manjkata.

Minister je obljubil tudi razvoj železniške infrastrukture. Pojasnil je, da se trenutno v prostor umešča drugi tir na povezavi Ljubljana – Škofja Loka in naprej proti Kranju. Vzporedno s tem teče priprava dokumentacije za prenovo železniške postaje v Škofji Loki, kjer vlake uporablja veliko ljudi.

Source
STA
Back to top button