Skupina Kofola lani s 3,7 odstotka nižjimi prihodki

Češka Skupina Kofola, pod okrilje katere med drugim sodi Radenska, je lani ustvarila 38,96 milijona evrov ali 1,03 milijarde čeških kron bruto dobička iz poslovanja, kar je osem odstotkov manj kot predlani. Prihodki so se znižali za 3,7 odstotka na 233,38 milijona evrov.

“V leto 2020 smo vstopili v zelo dobri kondiciji ter s trdnimi marketinškimi načrti. Dolgotrajno zaprtje delovanja gostinskih storitev je to spremenilo. Za dobre rezultate, ki smo jih dosegli, so zaslužni velika prilagodljivost vodstva podjetja, prilagoditev marketinških in poslovnih aktivnosti ter ustrezni stroškovni ukrepi. Na Češkem in Slovaškem je doprinesel tudi uspešen nakup mineralnih vod Ondrašovka in Korunni,” je, kot so danes sporočili iz Kofole, povedal izvršni direktor Skupine Kofola Jannis Samaras.

Nakup močnih blagovnih znamk mineralnih vod, ki sta osredotočeni predvsem na maloprodajni segment, je imel med lanskim zaprtjem gostinskih objektov dvakrat pomembnejšo vlogo, pomembno pa je bilo tudi izkoriščanje priložnosti med odprtjem v poletnem in predbožičnem obdobju. “Večja koncentracija domačih turistov je pomenila večjo potrošnjo Kofole in drugih domačih blagovnih znamk iz našega portfelja. V celoti smo dosegli najboljše rezultate poletne sezone v zgodovini našega podjetja,” je dodal izvršni direktor Kofola Češka/Slovaška Daniel Buryš.

Poslovanje je bilo uspešno tudi v drugih evropskih regijah, na primer v regiji Adriatic, katere uspeh sta generirali predvsem znamki Radenska in Studena. “V tej regiji smo morali načrte drastično spremeniti in jih prilagoditi novim poslovnim razmeram. Ob tem smo uspešno razširili ponudbo produktov znamke Oraketa,” je pojasnil izvršni direktor Radenska Adriatic Marian Šefčovič.

Skupina Kofola je za letos objavila ciljni bruto dobiček iz poslovanja oz. EBITDA med 1,03 in 1,15 milijarde kron. “Pričakujemo, da bo leto 2021 takšno kot leto 2020. Polno omejitev, povezanih s pandemijo koronavirusa. Zato smo prilagodljivi na področju upravljanja stroškov in aktivnosti. Poleg tega bolj bolj skromni v naložbah, s čimer bomo znižali naš dolg,” je opisal finančni direktor skupine Kofola Martin Pisklak.

Letos so po pričakovanjih na prodajo v prvih treh mesecih močno vplivale omejitve zaradi koronavirusa. Poleg še vedno zaprtih obratovanj v pomembnem gastronomskem segmentu so na prodajo močno vplivale tudi omejitve gibanja prebivalcev. “Govorimo o negativnem vplivu na t.i. impulzivne nakupe, na primer na bencinskih servisih in v turističnih središčih. Prihodki so se v letni primerjavi zmanjšali za približno 20 odstotkov, so navedli.

Source
STA
Back to top button