LokalnoGospodarstvo

Prenova Hotela Brdo poteka po predvideni časovnici

Prenova Hotela Brdo, ki mora biti končana junija, poteka s polno paro. Dela, ki so se začela pred manj kot mesecem dni, tečejo v skladu s predvideno časovnico, so pojasnili v izbranem izvajalcu, podjetju Makro 5 gradnje. V teh dneh se začenjajo dela tudi na strehi.

“Do danes so bila opravljena rušitvena dela znotraj objekta in odstranjevalna dela, tako da smo lahko pričeli z zidarskimi deli,” so za STA sporočili iz koprskega podjetja Makro 5 gradnje. Kot so dodali, se pripravljajo tudi na odkrivanje strehe, za delo na kateri morajo biti vremenske razmere stabilne z zagotovljenimi vsaj nekaj sušnimi dnevi.

11,5 milijona evrov vredna prenovitvena dela tako potekajo v skladu s terminskim planom, ki so ga predstavili 6. januarja ob podpisu pogodbe med izbranim izvajalcem del in naročnikom, javnim gospodarskim zavodom Protokolarne storitve Republike Slovenije – JGZ Brdo. Dela morajo potekati zelo hitro, da bodo končana do 10. junija, ko mora biti v skladu s pogodbo z prenovljen hotel že pridobljeno tudi uporabno dovoljenje.

Hotel bi bil tako že pred julijem, ko bo Slovenija prevzela polletno predsedovanje Svetu EU, polno operativen. Prav zaradi tega se z izvedbo državnega projekta prenove hotela, ki je v minulem letu in pol naletel na vrsto težav pri iskanju dovolj ugodnega izvajalca, tudi tako mudi. Veliko dogodkov v okviru predsedovanja naj bi namreč potekalo prav na posestvu Brdo.

Prenova obsega rušitvena in odstranjevalna dela do golih tal, sten in stropov, menjavo stavbnega pohištva, menjavo elektro in strojnih inštalacij, prenovo celotnega ovoja objekta s fasado in streho, izvedbo notranjih programskih preureditev, prenovo vseh obstoječih 78 sob, dogradnjo 41 novih sob, dogradnjo balkonov v 31 sobah, ureditev predsedniškega apartmaja in zamenjavo dvigal ter dogradnjo novega dvigala za predsedniški apartma.

Prav tako razpisana dela, za katera je podjetje Makro 5 gradnje na javnem razpisu ponudilo najcenejšo in najhitrejšo izvedbo, vključujejo ureditev kuhinje, prenovo restavracije in aperitiv bara, prenovo in dodatno vzpostavitev zunanjih teras, prenovo recepcije, ureditev VIP prostorov, prenovo wellness in fitnes programa v kleti objekta ter zunanjo ureditev.

Medtem ko so dela šele dobro stekla, so v marketingu JGZ Brdo že pripravili prvi doživljajski produkt, vezan na prenovljeni hotel, ki so ga dodali setu obstoječih desetih doživetij. Pred Valentinovim so v predprodajo dali brunch izkušnjo v ambientu Hotela Brdo s kulinaričnimi dobrotami Posestva Brdo pod okriljem blagovne znamke Okusi Brda. Predotvoritvena cena za dve osebi je 50 evrov.

Source
STA

Povezani Članki

Back to top button