Kultura

Sine Nataše Živković na online programu festivala Spill January Blues

Poudarki zgodbe
  • Poleg predstave Sine Nataše Živković so na spletni povezavi programa January Blues dostopni še videi del, ki so jih ustvarili Kitoko Diva, Lallan, Maternal Fantasies, Mauricio Baez in Emie.

Kot del online programa festivala performansa Spill z imenom January Blues (Otožni januar) so od četrtka na spletu na ogled izbrane uprizoritve šestih ustvarjalcev oz. ustvarjalk, med njimi pa je tudi performans Nataše Živković Sine. Posnetki uprizoritev so dostopni do 31. januarja, so sporočili iz društva Mesto žensk.

Festival performansa Spill bo predvidoma potekal v oktobru, v programu January Blues pa so predstavljena dela, izbrana preko poziva Spill Open, namenjenega ustvarjalkam in ustvarjalcem, ki so še v začetkih svoje karierne poti, pa tudi tistim že uveljavljenim, ki so bili morebiti iz kakršnegakoli razloga spregledani, piše na uradni spletni strani dogodka.

Predstava Sine (2018), nastala v koprodukciji Mesta žensk z Bunkerjem, je “poskus antropološke raziskave specifičnega fenomena v performativni obliki, je osupla fascinacija nad podobami in zgodbami zapriseženih devic oz. virdžin”. Po zapisu na strani Mesta žensk “je luknja v sistemu, ki taisti sistem vzdržuje” in je “drag, ki se tiče vprašanja preživetja v moškem svetu in ki nam postavlja vprašanje, v kakšnem svetu živimo mi”.

Nataša Živković (1981) ustvarja na različnih področjih uprizoritvene umetnosti; od sodobnega plesa, gledališča do performansa, deluje pa tudi kot mentorica. Za avtorski prvenec Prva ljubezen, drugič (Preboleti Naceta Junkarja) in plesno-gledališko udejstvovanje je leta 2009 prejela nagrado zlata ptica.

V sodelovanju z Vio Negativo je v sklopu Mesta žensk uprizorila druga dva avtorska projekta: Tihožitje (2010) in Zavoljoočeta (2014). Ta po že omenjenem ustvarjalkinem avtorskem prvencu predstavlja drugi del njene trilogije o različnih družinskih konstelacijah, ki jo je lani sklenila s projektom Med dvema ognjema. Sodeluje tudi z zavodom Emanat in si v tehnoburleski Tatovi podob (2013) nadene ime Tristan Bargeld. Leta 2019 je prejela še nagrado Ksenije Hribar za izjemne dosežke na področju sodobnega plesa.

 

Source
sta.si

Povezani Članki

Back to top button