Kultura

Javni zavod Ljubljanski grad praznuje desetletnico delovanja

Javni zavod Ljubljanski grad danes praznuje 10. obletnico delovanja. Ob jubileju so izdali almanah z naslovom Edinstven pogled na Ljubljanski grad 2011-2021, v katerem so med drugim predstavljeni ključni rezultati posameznih let delovanja in raznolika paleta dejavnosti, s katero se ukvarja zavod.

V almanahu je predstavljeno tudi delo posameznikov in ekip v okviru desetih oddelkov Javnega zavoda Ljubljanski grad in Hostla Celica, kakor tudi zanimive zgodbe, povezane z gradom, ki so jim jih ob deseti obletnici zaupali njihovi zunanji sodelavci, na tak ali drugačen način povezani z gradom.

Kot so zapisali, je desetletno obdobje sicer kratek čas v luči, da se Ljubljanski grad dviga nad mestom že več kot petsto let, vendar je pomembno in so ponosni na prehojeno pot in rezultate, ki niso ostali neopaženi. V desetih letih so obnovili nekaj več kot 14.000 kvadratnih metrov površin, kar pomeni, da je grad skoraj v celoti obnovljen, pripravili nekaj manj kot 2200 lastnih kulturnih dogodkov, prepeljali več kot 3,6 milijona potnikov s tirno vzpenjačo in prodali več kot 5,1 milijona vstopnic.

Ustvarili so več kot 20.000 omemb Ljubljanskega gradu in njegovih vsebin v domačih in tujih medijih, samo za filmske večere na prostem postavili nekaj manj kot 114.000 stolov, dnevno vzdržujejo okoli 50.000 kvadratnih metrov zunanjih in notranjih površin na gradu in v Hostlu Celica, v katerem v običajnih sezonah biva skoraj 15.000 gostov, ki ustvarijo približno 25.000 nočitev.

Iz začetnih 26 sodelavcev se je ekipa povečala na zdajšnjih 66, skupaj s Hostlom Celica, iz začetnih dobrih dveh milijonov letnega proračuna so “zrasli” na več kot sedem v letu 2019, ko je bila za njimi najuspešnejša sezona v vseh desetih letih, to pa je le nekaj glavnih poudarkov iz omenjenega almanaha, so zapisali v sporočilu za javnost.

Vsebino almanaha je mogoče “prelistati” na njihovi spletni strani. Vse do konca leta bodo obeleževali desetletnico tudi na svojih socialnih omrežjih, pripravili so pestre vsebine in mesečne nagradne igre s privlačnimi nagradami.

Kot so še zapisali, je nova realnost, ki nas je doletela marca lani, ko je zastal praktično ves svet, povsem ohromila njihovo dejavnost in jo po drugi strani postavila pred nove izzive. V drugo desetletje delovanja stopajo optimistično, saj se zavedajo, da so v zadnjih desetih letih prav usmerili svoja prizadevanja in da bodo na zgrajeni osnovi lahko delali in se razvijali tudi v prihodnje, za kar gre največja zahvala njihovi ustanoviteljici – Mestni občini Ljubljana.

Sicer pa nestrpno čakajo dan, ko bodo obiskovalce od blizu in daleč ponovno lahko pozdravili na gradu, so še zapisali.

Source
STA
Back to top button