V Galeriji Kresija razstava o absurdnosti družbe pozitivnega mišljenja

V Galeriji Kresija bodo drevi odprli skupinsko razstavo Live, Laugh, Love. Postavitev prikazuje dela desetih avtorjev s spektra milenijske generacije, ki bi radi preprosto živeli, vendar so preveč radovedni. Soočeni z grožnjo in absurdnostjo realnosti se spopadajo s stanji, ki jim ne pustijo živeti v blaženi nevednosti, so zapisali v galeriji.

 

 

 

Live, Laugh, Love je parola družbe pozitivnega mišljenja, družbe, ki zavrača vsako kritiko kot napad na človekovo pravico do mirnega obstoja. “Je pasivno-agresivna oblika cenzure, je novi konservativizem,” so ob razstavi zapisali v galeriji.

Razstava ponuja didaktično zbirko popkulturnih referenc in drugih internetnih virov Sare Bezovšek, prek katerih govori o izkoriščanju ljudi in narave, ki je skoraj brez izjeme nestanoviten temelj na videz utopične družbe. Pop-up knjiga Olje Grubić je poklon trdoživosti narave in poziv k osemenjevanju urbanih razpok. Tudi muzejsko prezentirana granitna kocka Danila Milovanovića je poziv k “direktni akciji” in komentar odnosa med umetnostjo in političnim aktivizmom.

Komplet torbe in outfita Lee Culetto naslavlja vprašanje resnične cene hitre mode. Straniščna vodica Iris Pokovec preizkuša meje zmogljivosti marketinške prezentacije. Skozi matrico LED-zaslona Emil Kozole politično opismenjuje nov delavski razred umetne inteligence. Meditacija Tamare Lašič Jurković ni pobeg vase, temveč postulat o neizogibnosti sobivanja. Dorotea Škrabo – Skrabzi uči, kako na internetu doživeti zlom in s tem uspeti. Iza Pavlina demonstrira alkimistično moč umetnika, da s svojo avtoriteto spremeni abjekt v objekt. Vaza Dana Adlešiča pa je ludistična sinteza tehnološke inovacije in principa “naredi sam”, so našteli v galeriji.

Dela so nastala lani v produkciji zavoda za sodobne umetnosti Aksioma, in sicer v okviru projekta Gallery.Delivery Sebastiana Schmiega. Nemški umetnik je leta 2018 zasnoval format skupinske razstave, ki jo je mogoče naročiti prek spleta: posameznik ali podjetje odda naročilo, razstavo, pakirano v bel kubični nahrbtnik, pa stranki dostavi kurir na kolesu, ki jo nato postavi, predstavi in pospravi v roku poldruge ure.

Gostitelj lahko predstavljena dela tudi kupi. Velikost posameznih projektov je narekovalo dejstvo, da so dela skupaj potovala v beli kocki formata 45 krat 45 krat 45 cm. Večina del je tako manjših ali pa uporabljajo predvsem performativne in interaktivne pristope, da napolnijo prostor.

Na pričujoči razstavi v Galeriji Kresija so dela iz bele kocke kurirjevega nahrbtnika premaknjena v white cube galerijskega prostora, kjer so prvič na ogled širši javnosti. S premikom so razstava in dela na njej spremenila značaj, še vedno pa je ohranjena prodajna komponenta, so še zapisali v galeriji.

Source
STA
Back to top button