Dylan pravice nad svojimi posnetki prodal Sony Music

Ameriški glasbenik Bob Dylan je Sony Music prodal pravice nad posnetki svojih pesmi za celoten katalog ter podaljšal pravice za prihodnje izdaje, je družba sporočila v ponedeljek. Pogodba, ki je bila sklenjena julija lani, vključuje od albumov iz 60. let minulega stoletja, kot je Blonde on Blonde, do albuma Rough and Rowdy Ways iz leta 2020.

 

 

Pri Sony po pisanju francoske tiskovna agencije AFP finančnih pogojev posla niso razkrili. Konec leta 2020 je sicer kultni ameriški glasbenik prodal pravice za celoten katalog – ločeno od pravic za posnetke, ki urejajo reprodukcijo in distribucijo – podjetju Universal Music za več kot 300 milijonov dolarjev.

Po pisanju revij Billboard in Variety naj bi bila zadnja Dylanova pogodba vredna približno 200 milijonov dolarjev. Z njo se je še utrdilo glasbenikovo šest desetletij trajajoče razmerje z družbo Sony Music. Avtor klasik folk rocka, kot sta Like a Rolling Stone in Tangled Up in Blue, je namreč leta 1961 podpisal pogodbo s Sonyjevo založbo Columbia Records in še istega leta posnel svoj prvenec.

Rob Stringer, predsednik uprave Sony Music Group, je glasbenika označil za “neprekosljivega genija” in dejal: “Založba Columbia Records je imela z Bobom Dylanom poseben odnos od začetka njegove kariere, zato smo izredno ponosni in navdušeni nad nadaljnjo rastjo in razvojem našega 60-letnega partnerstva.”

Dylan pa je povedal: “Z založbo Columbia Records in Robom Stringerjem smo bili v dobrih odnosih že mnogo, mnogo let in veliko plošč. Vesel sem, da bodo vsi moji posnetki ostali tam, kamor spadajo.”

Iz družbe Sony Music so še sporočili, da nameravajo z Dylanom sodelovati pri vrsti prihodnjih ponatisov v umetnikovi sloviti in najbolje prodajani seriji Bootleg, projektu, ki se je začel leta 1991 in v okviru katerega je Dylan objavil več redkih, prej neobjavljenih studijskih in koncertnih posnetkov.

Dylanova pogodba s Sonyjem je, kot še piše AFP, ločena od njegove prodaje kataloga založbi Universal Music. Imetniki pravic za posnetke lahko narekujejo prihodnje ponovne izdaje, medtem ko lastniki založniških pravic prejmejo delež od predvajanj in pretakanj, prodaje albumov ter uporabe v oglaševanju in filmih.

Source
STA
Back to top button