Nemški avtomobilski velikan Volkswagen je na Kitajskem lani prodal za 14 odstotkov manj vozil. Po besedah vodje Volkswagnove kitajske izpostave Stephna Wöllensteina gre padec prodaje pripisati predvsem težavam v dobavnih verigah, izpostavil je tudi pomanjkanje čipov. Leto 2021 je označil za “precej težko”, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Padec je prizadel predvsem blagovni znamki Volkswagen in Škoda. Nekoliko manjši padec prodaje so zabeležili pri vozilih znamke Audi – njihova prodaja je padla za 3,6 odstotka. Po drugi strani so lani prodali za osem odstotkov več vozil znamke Porsche in 43 odstotkov več Bentleyjev.
Celoten avtomobilski trg se je povečal za štiri odstotke, je kitajskim novinarjem pojasnil Wöllenstein, je pa Volkswagnov tržni delež na Kitajskem, ki se je dolgo časa gibal med 14 in 15 odstotki, padel na 11 odstotkov.
“Letos želimo ponovno pridobiti tisto, kar smo lani izgubili,” je zatrdil Wöllenstein. Pričakujejo štiriodstotno rast celotnega trga, pri čemer želi Volkswagen doseči 15-odstotno, so Wöllensteina še povzeli pri dpa.