Slovenska turistična organizacija (STO) je v teh dneh začela krovno promocijo Slovenije prek 11 uglednih spletnih medijev v Avstriji, Nemčiji, Italiji, Franciji, Združenem kraljestvu ter na Danskem in Finskem. Kampanja bo trajala do decembra, poudarek je na novih zgodbah umetnosti in kulture, so sporočili iz STO.
Kampanja Slovenijo predstavlja kot atraktivno, navdihujočo in trajnostno destinacijo, ki ponuja edinstvena doživetja po meri posameznika.
Kot so sporočili iz STO, bo Slovenija “s privlačnimi, vizualno bogatimi vsebinskimi članki in dinamičnimi digitalnimi vodiči” izpostavljena v avstrijskih spletnih medijih Der Standard in Kurier, v nemških spletnih medijih Focus in Welt, v Italiji v spletni izdaji časnika Corriere della Sera, v Franciji v medijih Le Figaro in Le Monde, v Združenem kraljestvu v medijih Guardian in BBC, na skandinavskih trgih pa bodo Slovenijo podrobneje spoznavali v danskem mediju Berlingske ter finskem mediju Iltalehti.
“S kampanjo, ki bo trajala do letošnjega decembra, v skladu z usmeritvami slovenskega turizma nagovarjamo tržni segment zahtevnejšega obiskovalca, ki išče raznolika in aktivna doživetja, mir in osebne koristi, vabimo okoljsko ozaveščene in odgovorne goste, ki cenijo avtentičnost in lokalni karakter, ter spodbujamo obisk v manj obremenjenih mesecih leta in razpršitev turističnih tokov po vseh štirih makroregijah in različnih destinacijah,” pravijo v STO.