Slovenija z udeležbo na sejmu CIIE do večje blagovne menjave s Kitajsko

Slovenija se te dni v Šanghaju predstavlja na največjem kitajskem uvoznem sejmu China International Import Expo (CIIE). Država se na njem kitajski in globalni poslovni javnosti predstavlja kot evropsko inovacijsko in visokotehnološko središče, so sporočili iz agencije Spirit Slovenija.

Vodilna nit slovenske predstavitve na CIIE 2024 je pospeševanje sodelovanja slovenskih podjetij iz avtomobilske industrije s kitajskimi proizvajalci visoko tehnoloških električnih vozil. Kot je povedala Tanja Drobnič, ki je na Spiritu organizirala skupinsko predstavitev slovenskih podjetij na CIIE 2024, “gre za promocijo sodelovanja med visoko tehnološko prebojnimi podjetji iz obeh držav tudi na drugih področjih z namenom skupnega poslovanja v Sloveniji in na Kitajskem”.

Letos na skupnem razstavnem paviljonu v velikosti 100 kvadratnih metrov svoje najnovejše dosežke predstavljajo podjetja ATTC-SI, Domel, Elan, Elaphe Propulsion Technologies, Mikrobij in Riko. “V našem paviljonu razstavljamo rešitve, ki temeljijo na slovenskem znanju, trajnostnem razvoju in kreativnosti. Podjetja predstavljajo strokovno znanje in prebojne inovacije na področjih, kot so avtomobilska industrija, visoke tehnologije, intelektualne industrije, informacijska tehnologija, logistika in biotehnologija ter druga,” je dejal direktor Spirita Rok Capl.

V sklopu sejma, ki poteka med 5. in 10. novembrom, so organizirali tudi poslovni forum na temo priložnosti za gospodarsko in trgovinsko sodelovanje s Slovenijo, ki so se ga udeležila slovenska podjetja iz delegacije in razstavljavci. Slovenski razstavljavci so z udeležbo in predstavitvijo na sejmu zadovoljni, saj je privlačno zasnovan nacionalni paviljon na dobri lokaciji in izjemno dobro obiskan, so zapisali.

Odprta sejma se je udeležil tudi gospodarski minister Matjaž Han, ki se z gospodarsko delegacijo mudi v Šanghaju na Kitajskem. “Kitajska je najpomembnejša trgovinska partnerica Slovenije v Aziji. Hkrati je pomemben igralec na globalnem trgu. Kot majhno izvozno usmerjeno gospodarstvo si mora Slovenija še posebej prizadevati za razpršitev izvoza zunaj EU, na trge, kjer lahko izkoristimo svoje konkurenčne prednosti,” je, kot so pred dnevi sporočili z ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, ob tem dejal minister.

Kot so še navedli v Spiritu, so se pod njegovim okriljem slovenska podjetja na tem sejmu predstavila že dvakrat. Prvič leta 2018, ko se je na skupnem razstavnem prostoru pod sloganom Slovenia – Your High Tech Innovative and Winter Sport Partner predstavljalo šest slovenskih podjetij. Druga predstavitev je bila leta 2019, ko je bila Slovenija na sejmu prisotna z nacionalnim in zimskim paviljonom ter s stalno razstavo izdelkov slovenskih podjetij. Na skupnem razstavnem prostoru je tedaj svoje izdelke in storitve predstavljalo 20 slovenskih podjetij.

Back to top button