
Švicarski prehrambeni velikan Nestle je lani vknjižil 10,9 milijarde frankov (11,5 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 2,9 odstotka manj kot let prej. Prihodki od prodaje so na letni ravni padli za 1,8 odstotka na 91,3 milijarde frankov (96,6 milijarde evrov), a so bili kljub temu višji od pričakovanj, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Analitiki, ki so sodelovali v raziskavi švicarskega medija AWP, so napovedali prihodke od prodaje v višini 91 milijard frankov. Dobiček so medtem napovedali nekaj višji od doseženega, pri 11 milijardah frankov.
Nestle je sporočil, da je organska rast, ki izključuje valutna nihanja in poslovne prevzeme, dosegla 2,2 odstotka, kar je bolje od napovedi analitikov, ki so se gibale okoli dveh odstotkov.
Delnice multinacionalke, pod okrilje katere sodijo blagovne znamke Nespresso, Maggi in Purina, so se v zadnjem letu pocenile, saj je skupina zvišala cene, da bi se spopadla z visoko inflacijo na glavnih trgih.
Glavni izvršni direktor multinacionalke Laurent Freixe je ob objavi poslovnih rezultatov ocenil, da so kljub zahtevnim makroekonomskim razmeram dosegli dobre rezultate, ki so v skladu z njihovimi najnovejšimi smernicami, še poroča AFP.