Na sejmu povezljivosti v Barceloni tudi pet slovenskih podjetij

V Barceloni se danes začenja sejem povezljivosti Mobile World Congress – MWC, na katerem se bo predstavilo tudi pet slovenskih podjetij. Javna agencija Spirit Slovenija letos prvič organizira skupinsko predstavitev slovenskih podjetij na tem sejmu, ki po njenih navedbah velja za enega največjih in najvplivnejših sejmov s tega področja.

Sejem, ki bo potekal od danes do četrtka, je namenjen globalnim mobilnim operaterjem, proizvajalcem naprav, ponudnikom tehnologij in vsem, ki jih zanimajo najnovejši trendi, inovacije in prihodnost visokih tehnologij.

Kot so zapisali pri Spiritu, sejem predstavlja globalno platformo, kjer se vsako leto srečujejo vodilni predstavniki mobilne telefonije in sorodnih industrijskih sektorjev.

Po napovedih organizatorjev se bo letos na sejmu predstavilo več kot 2400 razstavljavcev, pri čemer bo 35 držav – med njimi tudi Slovenija – imelo nacionalne paviljone, pričakujejo pa okoli 90.000 obiskovalcev.

V času sejma bodo potekale številne konference, seminarji, paneli in dogodki, v ospredju katerih bodo različne teme: digitalna preobrazba industrije 4.0, rast, vpliv in potencial umetne inteligence, nujnost povezovanja v naraščajočem mobilnem ekosistemu, napredne tehnološke inovacije, ki spreminjajo svet, digitalna vključenost, raznolikost in trajnostna tehnologija ter vpliv omrežja 5G na prihodnost.

Spirit se bo s petimi slovenskimi podjetji, ki so se odzvala na njen javni poziv za nastop na sejmu, predstavljala na nacionalnem paviljonu pod sloganom Benefit from Slovenia’s Green Creative and Smart Solutions (Pridobite s slovenskimi zelenimi, ustvarjalnimi in pametnimi rešitvami).

Agencija nastop na sejmu vidi kot odlično priložnost za predstavitev Slovenije kot primerne lokacije za tuje neposredne investicije v projekte na področju visokih tehnologij in predstavitev slovenskih podjetij, ki delujejo na tem področju.

“Sejma MWC se udeležujemo že vrsto let, letos prvič skupaj s Spirit Slovenija,” je ob tem dejal Matej Žgombič iz podjetja Akton. Kot je pojasnil, sejem izkoristijo tako za sestanke z obstoječimi poslovnimi partnerji kot za za iskanje novih poslovnih partnerjev.

Agencija Spirit je ob tem tudi za letos napovedala udeležbo na izbranih investicijsko-nepremičninskih sejmih v tujini (MIPIM v Cannesu marca in ExpoReal v Münchnu oktobra ter CIFIT v Xiamnu), kjer bo skupaj s podjetji aktivno predstavljala slovensko investicijsko in poslovno okolje ter tržila investicijske projekte.

Back to top button