Nizozemska pivovarska skupina Heineken, katere del je tudi Pivovarna Laško Union, je v tretjem četrtletju vknjižila 9,07 milijarde evrov prihodkov, kar je 5,5 odstotka manj kot pred enim letom. Količina prodanega piva se je rahlo okrepila, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Količine prodanega piva so se v tretjem četrtletju na letni ravni povečale za 0,7 odstotka. Največ je k rasti prispevala znamka Heineken, ki je zabeležila 8,7-odstotno rast.
Količina prodanega brezalkoholnega piva in ciderja se je povečala za 11 odstotkov.
“Naše poslovanje še naprej poteka v skladu z načrtom, čeprav se na nekaterih trgih soočamo z zahtevnimi potrošniškimi in industrijskimi trendi,” je ob objavi poslovnih rezultatov zapisal glavni izvršni direktor skupine Heineken Dolf van den Brink.
V Sloveniji se je količina prodanega piva povečala na ravni srednje enomestne številke, količina prodanega premijskega piva pa se je povečala na ravni “močne dvomestne številke”, je še zapisano v danes objavljenem poročilu.