Glasbeni festival Sea Star, ki ga v Umagu prirejajo od leta 2017, je Hrvaški doslej skupno prinesel 33,7 milijona neposredne gospodarske koristi, je pokazala nedavna raziskava svetovalnega podjetja Hotelis. Uspeh je toliko večji, ker gre za edini veliki glasbeni festival v državi, ki poteka zunaj glavne turistične sezone, so izpostavili.
Skupna potrošnja obiskovalcev festivala Sea Star je v obdobju med letoma 2017 in 2023 znašala 29 milijonov evrov, so izračunali v podjetju Hotelis, ki je specializirano za turizem in hotelirstvo.
Na minulih petih izvedbah so na festivalu Sea Star, ki ga v Umagu prirejajo konec maja, našteli več kot 200.000 vstopov obiskovalcev, od katerih je bilo 40 odstotkov tujcev.
Skupno število posameznih obiskovalcev festivala je bilo 88.000, ustvarili pa so 180.000 turističnih nočitev.
Vsak obiskovalec festivala v povprečju potroši okoli 40 odstotkov več kot povprečni turist na isti lokaciji, medtem ko je njegova potrošnja zunaj objekta nastanitve celo dvakrat večja od povprečja. Kar okoli 95 obiskovalcev festivala sicer pride v Umag samo zaradi festivala. Tipičen obiskovalec je v povprečju star 25,5 leta.
Analiza je še pokazala, da festival zaposluje veliko delavcev različnih strok, skupno pa festival pripravlja ali dela na njem okoli 700 ljudi.
Prvi festival Sea Star je potekal leta 2017 v umaškem Stella Marisu in se kmalu uvrstil med vodilne glasbene festivale v Sredozemlju. Pripravlja ga ekipa, ki organizira tudi največji glasbeni festival v Srbiji Exit, na njem pa vsako leto nastopajo nekatera od najbolj znanih imen elektronske glasbe.