Daimler lani s štiriodstotnim padcem prodaje, Mercedes zaostal za BMW

Nemški avtomobilski proizvajalec Daimler je lani prodal za štiri odstotke manj vozil kot leto prej, prodaja v zadnjem četrtletju je bila manjša za četrtino. Med razlogi je pomanjkanje čipov, ki je zaviralo proizvodnjo. Daimlerjeva znamka Mercedes-Benz je po več letih zaostala za bavarskim tekmecem BMW.

 

 

Daimler je lani prodal 2,43 milijona vozil oz. štiri odstotke manj kot predlani. V zadnjem četrtletju je prodal 464.130 vozil, kar je skoraj četrtino manj kot v enakem obdobju leto prej, je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa danes objavila družba.

V drugi polovici lanskega leta je Daimlerjevo prodajo zaviralo pomanjkanje čipov, saj ni mogel proizvesti toliko vozil, kot je načrtoval.

Vozil znamke Mercedes-Benz je bilo v celotnem letu prodanih 2,05 milijona, kar je pet odstotkov manj kot predlani. Na Kitajskem, ki je zanje najpomembnejši trg, so prodali dva odstotka manj vozil.

Mercedes je s tem zaostal za tekmecem BMW, ki je prodal 2,2 milijona vozil svoje osrednje znamke. Daimler je sicer vodstvo pred BMW v premijskem segmentu prevzel leta 2016, poroča dpa.

Prodaja kombiniranih vozil je glede na predlani porasla za 2,6 odstotka na 334.210 vozil.

Daimler se je osredotočil na proizvodnjo vozil z višjo dodano vrednostjo in električnih avtomobilov ter prodajo premijskih modelov in električnih avtomobilov dvignil na rekordno raven. Prodaja električnih vozil se je v celotnem letu povečala za 90 odstotkov na 99.301 vozilo.

Source
STA
Back to top button