Atlantic Grupa lani s petino višjim dobičkom

Hrvaška Atlantic Grupa, pod okrilje katere sodi tudi Droga Kolinska, je lani vknjižila 31,2 milijona evrov čistega dobička, kar je 20 odstotkov več kot v letu pred tem. Prihodki od prodaje so se zvišali za 15,1 odstotka na 973,9 milijona evrov, so sporočili iz skupine.

“Atlantic Grupa je v še vedno nestabilnem in zahtevnem okolju dosegla močno rast prodaje v vseh poslovnih segmentih in na vseh pomembnejših trgih,” je objavo številk pospremil predsednik uprave Emil Tedeschi.

Uspešni prodajni rezultati so jim skupaj z vlaganjem v zaposlene po njegovih besedah kljub visokim stroškom surovin, embalaže ter logističnih in drugih storitev omogočili močno rast dobičkonosnosti.

V Atlantic Grupi so lani še naprej vlagali v razvoj poslovanja – inovacije v produktnem portfelju, modernizacijo proizvodnih zmogljivosti ter zeleno in digitalno transformacijo. Prizadevali so si tudi za nadaljnje prevzeme. V minulem letu so zagnali dve sončni elektrarni, v centralnem logistično-distribucijskem centru Zagreb in na proizvodni lokaciji v Rogaški Slatini.

V oktobru so podpisali pogodbo za prevzem družbe Strauss Adriatica, ki je na srbskem trgu znana po blagovnih znamkah kave Doncafe in C kafa, posel mora sicer odobriti še srbski varuh konkurence.

Na področju distribucije je bilo z Grupo Podravka dogovorjeno sodelovanje, ki vključuje Atlanticovo distribucijo Podravkinih izdelkov na avstrijskem trgu ter Podravkino distribucijo Atlanticovega nabora izdelkov na ameriškem trgu.

V Sloveniji je bil s sodelovanjem z novim principalom, britanskim velikanom Haleon, ki je znan po znamkah, kot so Sensodyne, Centrum, Panadol, Voltaren in Fenistil, po navedbah iz skupine dosežen pomemben korak naprej na področju distribucije. V Skopju pa je bila sklenjena 12 milijonov evrov vredna naložba v nov logistični distribucijski center, so navedli v skupini.

V Atlantic Grupi pričakujejo, da bo poslovno okolje ob geopolitičnih in makroekonomskih razmerah v prihodnje ostalo zahtevno, ne glede na to pa so glede svojega poslovanja optimistični.

Skupina 62 odstotkov prodaje ustvari z lastnimi znamkami, devet odstotkov z lekarniško dejavnostjo, 29 odstotkov pa z distribucijo blagovnih znamk principalov. Kot največja posamezna kategorija izstopa kava, kjer pomembno vlogo igra znamka Barcaffe. Delež kave v celotnih prihodkih od prodaje je s 199,9 milijona evrov 20,5-odstoten.

Back to top button