Ameriški tehnološki velikan Apple je po letu 2016 znova na vrhu lestvice najvrednejših znamk Brand Finance Global 500. Vrednost Appla je poskočila za 87 odstotkov na 263,4 milijarde dolarjev. Amazon, ki je bil na vrhu lani, je zdrsnil na drugo mesto, tretji je Google.
Vrednost Amazona je ocenjena na 254,2 milijarde dolarjev, Googla pa na 191,2 milijarde dolarjev, ugotovitve londonske družbe Brand Finance povzema nemška tiskovna agencija dpa.
Na četrtem mestu je Microsoft, čigar vrednost je zrasla za 20 odstotkov na 140,4 milijarde dolarjev. Sledijo Samsung, Walmart in Facebook.
Kot izpostavlja dpa, na lestvici prevladujejo tehnološka podjetja; skupna vrednost 47 tehnoloških znamk na lestvici je ocenjena na nekaj manj kot 1000 milijard dolarjev.
Znamka električnih vozil Tesla je najhitreje rastoča znamka na lestvici. Ocenjena na 32 milijard dolarjev, kar je 158 odstotkov več kot leto prej. Kitajska znamka Alibaba je druga najhitreje rastoča; njena vrednost je poskočila za 108 odstotkov na 39,2 milijarde dolarjev.
Med avtomobilskimi znamkami je na prvem mestu Toyota, katere vrednost je zrasla za dva odstotka na 59,5 milijarde dolarjev, Marcedes-Benz pa je na drugem mestu najbolj vrednih avtomobilskih znamk, čeprav je njena vrednost lani padla za 10 odstotkov na 58,2 milijarde dolarjev.