
Evropska spletna platforma za modo in življenjski slog Zalando je v letošnjem drugem četrtletju ustvarila 14 milijonov evrov čistega dobička, kar je precej manj kot v enakem obdobju lani. Družba je bila v prvem četrtletju v globoki izgubi, a se okrepljene rasti nadeja v drugi polovici leta.
V letošnjem drugem četrtletju se je čisti dobiček v primerjavi z enakim lanskim spustil s 120,4 milijona evrov na 14 milijonov evrov, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Bruto vrednost trgovskega blaga je dosegla 3,8 milijarde evrov. To je toliko kot v enakem obdobju lani, ki je bilo za družbo zelo uspešno, saj so takrat beležili močno povpraševanje po spletni ponudbi.
Prihodki so se v letošnjem drugem četrtletju zmanjšali za štiri odstotke na 2,6 milijarde evrov. V družbi so ob tem zmanjšali izdatke za trženje in izboljšali učinkovitost v evropskem logističnem omrežju.
Število aktivnih strank se je v medletni primerjavi povečalo za 11 odstotkov na več kot 49 milijonov. V programu zvestobe Zalando Plus pa se je članstvo povečalo za 164 odstotkov na več kot 1,5 milijona članov.