Unilever se zanima za prevzem oddelka za zdravstvo družbe GSK

Britanski proizvajalec izdelkov za gospodinjstvo Unilever se zanima za prevzem oddelka za zdravstvo farmacevtskega velikana Glaxosmithkline (GSK). Slednji je decembra sicer zavrnil 50 milijard funtov vredno prevzemno ponudbo za GSK Consumer Healthcare, a v Unileverju bodo z namero vztrajali še naprej, so danes sporočili iz britanskega koncerna.

 

 

 

“Prihodnja strateška usmeritev Unileverja je v širjenju svoje prisotnosti na področju zdravja, lepote in higiene,” so sporočili iz Unileverja.

Omenjene kategorije nudijo višje stopnje trajnostne tržne rasti ter velike priložnosti za spodbujanje rasti z naložbami in inovacijami, ocenjujejo v britanskem koncernu, ki med drugim proizvaja sladoled Magnum, čistilo za površine Cif in milo Dove.

“Družba GSK Consumer Healthcare bi bila strateško zelo primerna,” je Unilever zapisal v izjavi. GSK Consumer Healthcare med drugim proizvaja zobno pasto Sensodyne, zdravilo za lajšanje bolečin Panadol in zdravilo proti prehladu Theraflu.

Iz skupine GSK so medtem sporočili, da so prejeli tri različne ponudbe za prevzem GSK Consumer Healthcare, ki pa so bile vse zavrnjene, saj so jih ocenili za prenizke, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Zadnjo ponudbo so prejeli 20. decembra v vrednoti 50 milijard funtov (slabih 60 milijard evrov).

GSK ima v lasti 68 odstotkov družbe GSK Consumer Healthcare, medtem ko je preostali delež v rokah farmacevtskega velikana Pfizer, še navaja AFP.

Source
STA
Back to top button