Znamke v skupini nemškega avtomobilskega proizvajalca Volkswagen so lani ob omejevalnih ukrepih zaradi pandemije zabeležile krepak padec prodaje. Volkswagnovih vozil je bilo prodanih 15 odstotkov, Škodinih 20 odstotkov in Audijevih osem odstotkov manj kot leto prej, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Vozil znamke Volkswagen je bilo prodanih 15,1 odstotka manj kot predlani. Osebnih vozil je bilo prodanih okoli 5,3 milijona, kar je skoraj en milijon manj kot leto prej. Prodaja je posebej močno padla v zahodni Evropi, kjer je bila nižja za 23,4 odstotka. Na Kitajskem, kjer se je stanje glede pandemije vmes stabiliziralo, je Volkswagen prodal 9,9 odstotka manj avtomobilov.
Tako kot ostali avtomobilski proizvajalci je tudi Volkswagen beležil pozitiven trend pri prodaji električnih in hibridnih vozil. Prodaja povsem električnih modelov se je na letni ravni skoraj podvojila, prodaja vseh električnih modelov, torej skupaj s priključnimi hibridi, pa je porasla za 158 odstotkov.
Hčerinska družba Škoda je danes ločeno objavila, da je prodaja njenih modelov glede na predlani upadla za 19,1 odstotka na nekaj nad en milijon vozil. Posebej je imelo negativen učinek zaprtje tovarne na Češkem za 39 dni v prvem valu epidemije, navaja dpa.
Audi, ki je prav tako del skupine Volkswagen, je v zadnjem četrtletju lani zabeležil rekordno prodajo, kar pa ni bilo dovolj, da bi družba nadomestila padec v preostalem delu lanskega leta. Audi je lani prodal 1,69 milijona vozil, kar je 8,3 odstotka manj kot predlani. V zadnjem četrtletju je prvič doslej prodal več kot pol milijona vozil, je ločeno objavila družba.