AktualnoEvropaGospodarstvo

BMW lani z osemodstotnim padcem prodajeBMW lani z osemodstotnim padcem prodaje

Nemški proizvajalec prestižnih avtomobilov BMW je lani na ravni skupine prodal 2,3 milijona vozil, kar je 8,4 odstotka manj kot leto prej. Pri tem je imel močno zadnje četrtletje, v katerem je prodaja glede na enako obdobje predlani porasla za 3,2 odstotka na 686.069 vozil, je danes objavila bavarska družba.

 

“Na pandemijo novega koronavirusa smo se odzvali z veliko agilnostjo pri prodaji in proizvodnji. Posledično smo uspeli leto zaključiti z močnim zadnjim četrtletjem in smo znova svetovno vodili v premijskem segmentu vozil,” je v objavi na spletni strani skupine zapisal član upravnega odbora BMW Pieter Nota.

Znamka BMW je v celotnem lanskem letu prodala 2,03 milijona vozil, 7,2 odstotka manj kot predlani. Pri tem so krepko rast beležili v višjih razredih, prodaja modelov serij 7 in 8 ter BMW X7 je na letni ravni porasla za 12,4 odstotka na 115.420 vozil.

Znamka Mini je prodala 292.394 vozil, kar je 15,8 odstotka manj kot leto prej, znamka Rolls-Royce pa 3756 vozil oz. 26,4 odstotka manj kot predlani.

Vedno večjo težo za koncern imajo elektrificirani avtomobili. Prodaja teh modelov znamk BMW in Mini se je lani na letni ravni povečala za 31,8 odstotka na 192.646 vozil. “To pomeni, da je elektromobilnost pomembno gonilo rasti za podjetje tudi v absolutnem smislu,” so zapisali. Prodaja popolnoma električnih vozil se je povečala za 13 odstotkov, prodaja priključnih hibridov pa za skoraj 40 odstotkov. V Evropi je prodaja elektrificiranih modelov predstavljala 15 odstotkov celotne prodaje.

Source
STA

Povezani Članki

Back to top button