“Mercator-CG” prevzema trgovsko verigo “Franca”

Družba Mercator-CG in trgovska veriga “Franca” sta danes podpisali
kupoprodajno pogodbo, s katero Mercator-CG prevzema maloprodajne objekte
Franca v skoraj vseh občinah v Črni gori.

Gre za prvi prevzem Fortenova grupe v regiji, s katerim družba uresničuje
enega svojih strateških ciljev – da ob organski rasti zagotovi tudi krepitev
mreže svojih trgovin na trgih jugovzhodne Evrope in njihovo dostopnost
kupcem, s prevzemi lokalnih trgovskih verig.

Transakcijo je predhodno odobrila Agencija za varstvo konkurence, z njeno
izvedbo pa Mercator-CG, ki deluje pod blagovno znamko IDEA, krepi svojo
ključno konkurenčno prednost do potrošnikov – dostopnost na trgu celotne
države.

Nakupovalna veriga v lasti družine Franca ima 67 trgovin, od tega največ 13
v Podgorici, sledi osem v Budvi in sedem v Bijelem Polju. S prevzemom novih
trgovin se maloprodajna mreža blagovne znamke IDEA poveča na skoraj 200
trgovin, s prevzemom 900 zaposlenih v maloprodaji družbe Franca pa se
povečuje pomen družbe Mercator-CG kot enega največjih delodajalcev v državi.
Po tem prevzemu bo blagovna znamka IDEA skupaj zaposlovala več kot 2500
ljudi. Mercator-CG pa je kot delodajalec prevzel vse pogodbene obveznosti do
novih zaposlenih.

Podpisa pogodbe o zaključku transakcije se je udeležil tudi Fabris Peruško,
član upravnega odbora in glavni izvršni direktor Fortenova grupe, ki je ob
tem povedal:

“Fortenova grupa je močno podprla ta Mercatorjev prevzem, ker on potrjuje
uresničitev naše strategije s katero krepimo regionalno prisotnosti v
maloprodaji. Imamo jasno predstavo o tem, kaj želimo v tej panogi v vseh
petih državah, v katerih poslujemo – kakovostno ponudbo in storitev,
dostopne cene ter razpršenost in širino izbire za potrošnike. Že sedaj jasno
vidimo učinke sinergij v maloprodaji, ki so se začele z integracijo
Mercatorja leta 2021,- od izboljšanega izvajanja in upravljanja do odličnega
sodelovanja z lokalnimi dobavitelji, ki se je zaradi krajših dobavnih verig
izkazalo kot naša ključna konkurenčna prednost med prejšnjima krizama.

Glede na to, da je družina Franca zelo kakovosten proizvajalec mesa in mesnih
izdelkov, sem prepričan, da se bo dobro partnerstvo nadaljevalo tudi v tem
primeru,” je dejal Peruško.

Source
Uredništvo
Back to top button