Zaradi prenove enovitih magistrskih študijskih programov medicina in dentala medicina na ljubljanski medicinski fakulteti je vodstvo pedagoškim delavcem omogočilo vpis na podiplomsko medicinsko izobraževanje na ugledni medicinski fakulteti Harvard. Programa usposabljanja za poučevanje v medicini se je udeležilo 12 profesorjev in profesoric.
Program usposabljanja za poučevanje v medicini se je s spletnimi delavnicami začel 2. septembra, zaključil pa 2. junija. Od 137 udeležencev s celega sveta jih je bilo 12 z Medicinske fakultete Univerze v Ljubljani. Vsi slovenski udeleženci so uspešno diplomirali. Med njimi so Barbara Faganel Kotnik, Boris Gašpirc, Petra Hudler, Janja Jan, Tomaž Marš, Polona Maver Vodičar, Lea Papst, Sergej Pirkmajer, Draženka Pongrac Barlovič, Janja Pretnar Oblak, Lucija Strmšek in Primož Trunk, so sporočili z medicinske fakultete.
Takšni programi pomembno prispevajo k izboljšanju kakovosti slovenskega šolstva, izobraževanja in celotnega zdravstvenega sistema, saj udeležencem omogočajo pridobitev naprednih pedagoških veščin in znanj, ki jih lahko prenašajo na študente in ostale zdravstvene delavce, so ob tem poudarili na fakulteti.
Program usposabljanja za poučevanje v medicini T2TM (Training to Teach in Medicine) je šestmesečno izobraževanje, ki združuje tradicionalne in nove pedagoške metode. “Udeleženci se naučijo inovativnih načinov poučevanja, tako v razredu kot v kliničnem okolju, z metodami učenja veščin, dvema virtualnima delavnicama v živo, moduli spletnega učenja, individualnimi in skupinskimi projekti, ter zaključnim projektom,” je po navedbah fakultete povedal njen dekan Igor Švab.
Zaposleni na medicinski fakulteti bodo šolanje na prestižnem programu nadaljevali tudi naslednje šolsko leto, so še sporočili s fakultete.